Nieuw

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Flocare

Nieuw hier
23 jun 2025
6
27
13
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en moet nog even in de gaten krijgen hoe het hier toegaat. Sinds vorige week ben ik, na 30 jaar Mercedes E en C klasse gereden te hebben, eigenaar van de Lexus LBX Relax premium. Ik heb voor de Lexus gekozen om niet te hoeven in te leveren op kwaliteit, maar ook omdat ik niet meer zoveel km rijd. Mijn eerste ervaring met de LBX waren en zijn heel positief. Veel uitzoekerij hoe alles werkt maar leuk om te doen. Ik hoop veel van jullie te leren

Het veer comfort vind ik op zichzelf goed, het is wel stugger dan de Mercedes. De LBX krijgt daardoor wat dat betreft iets meer van een Audi alhoewel het zit comfort beter is. Van geluid heb ik geen last er zit extra isolatie in verwerkt. Hij rijdt als een zonnetje

Het veer comfort vind ik op zichzelf goed, het is wel stugger dan de Mercedes. De LBX krijgt daardoor wat dat betreft iets meer van een Audi alhoewel het zit comfort beter is. Van geluid heb ik geen last er zit extra isolatie in verwerkt. Hij rijdt als een zonnetje
Gelukkig ben je nieuw op dit forum en vergeven we je het feit dat je een duitse wagen met een Lexus durft vergelijken :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: Lexus_Dennis en Flocare