Lexy
Actief
- 17 mrt 2023
- 263
- 180
- 43
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Inruilen is een beginOoh .... my .... God !!!
Ik zou er mijn IS350C vandaag nog op willen inruilen. Ik vrees alleen dat ze ook nog een bijbetaling verwachten
Geen probleem toch? Je kunt ten slotte prima verder met maar één nier...Ik vrees alleen dat ze ook nog een bijbetaling verwachten
Goed idee, wat een nier tegenwoordig in de handel? Helpt het om erbij te vermelden dat ie altijd binnen heeft gestaan? Ik kan ook proberen beide nieren te verkopen en dan zoeken naar een LFAGeen probleem toch? Je kunt ten slotte prima verder met maar één nier...
Jarno
Ik denk dat je dan hele bijzondere nieren hebt of je zult nog extra lichaamsdelen in de aanbieding moeten hebbenGoed idee, wat een nier tegenwoordig in de handel? Helpt het om erbij te vermelden dat ie altijd binnen heeft gestaan? Ik kan ook proberen beide nieren te verkopen en dan zoeken naar een LFA
Als die nou al zwaaiend zou gaan driften… dat zou nog meer aandacht trekken
Driften op de snelweg....met een fietsendrager. Dan hadden we mooie beelden op de dashcam gekregen en haalden we het nieuws welAls die nou al zwaaiend zou gaan driften… dat zou nog meer aandacht trekken
Maar altijd leuk om enthousiaste Lexusrijders tegen te komen![]()