- 10 apr 2013
- 1.407
- 1
- 1.142
- 113
Ik heb post ontvangen van Lexus; per 1 september 2025 krijgt Lexus Arnhem een nieuwe eigenaar: Bloemberg Arnhem. Bloemberg Arnhem is vermoedelijk onderdeel van Bloemberg Automotive.
Uit de brief:
Bloemberg Automotive is een lokale Toyota dealer (Zevenaar), een echt familiebedrijf en die uitstekende reputatie waar ze over schrijven, die genieten ze hier in de regio ook inderdaad. Persoonlijk zie ik dit als een win-win voor mij als klant bij Lexus Arnhem en de Lexus-medewerkers in Arnhem die ik al rond zie lopen zolang als ik daar klant ben toen ze nog op de vorige locatie zaten. Als het Bloemberg-mantra ook in Arnhem gaat gelden dan komt de klantervaring hoger te staan. En dat zullen de medewerkers zelf ook graag zien want tot zo'n 4 jaar geleden waren zij ook graag er voor de klant (aldus mijn persoonlijke ervaring).
Er wordt niets geschreven over Toyota Arnhem, maar dat zal ongetwijfeld bij de deal horen. Ik zag deze stap van Bloemberg niet aankomen, een klein familiebedrijf dat een Louwman-vestiging in de regio overneemt. Chapeau en ik wens Bloemberg veel succes!
Uit de brief:
Graag brengen wij u via deze brief persoonlijk op de hoogte van een wijziging bij uw officiële Lexusdealer. Lexus Arnhem krijgt een nieuwe eigenaar en wordt per 1 september 2025 Bloemberg Arnhem. Op de vestiging verandert er voor u verder niets. U blijft van harte welkom op het bekende adres met het vertrouwde team, hetzelfde management en wij blijven u de service bieden zoals u van ons gewend bent.
Naast een ruime keuze aan nieuwe en gebruikte Lexus modellen, kunt u als vanouds bij Bloemberg Arnhem terecht voor professionele onderhouds-, reparatie- en servicewerkzaamheden. Ook eventuele lopende garantie-afspraken en bestellingen blijven van kracht.
Kortom, Lexus Arnhem én Bloemberg Automotive slaan de handen ineen en gaan verder onder een nieuwe naam Bloemberg Arnhem. In de regio staat Bloemberg Automotive bekend om de uitstekende reputatie voor wat betreft klantenservice.
Bloemberg Automotive is een lokale Toyota dealer (Zevenaar), een echt familiebedrijf en die uitstekende reputatie waar ze over schrijven, die genieten ze hier in de regio ook inderdaad. Persoonlijk zie ik dit als een win-win voor mij als klant bij Lexus Arnhem en de Lexus-medewerkers in Arnhem die ik al rond zie lopen zolang als ik daar klant ben toen ze nog op de vorige locatie zaten. Als het Bloemberg-mantra ook in Arnhem gaat gelden dan komt de klantervaring hoger te staan. En dat zullen de medewerkers zelf ook graag zien want tot zo'n 4 jaar geleden waren zij ook graag er voor de klant (aldus mijn persoonlijke ervaring).
Er wordt niets geschreven over Toyota Arnhem, maar dat zal ongetwijfeld bij de deal horen. Ik zag deze stap van Bloemberg niet aankomen, een klein familiebedrijf dat een Louwman-vestiging in de regio overneemt. Chapeau en ik wens Bloemberg veel succes!