Lexus Arnhem krijgt nieuwe eigenaar

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

D43m0n

Stamgast
10 apr 2013
1.407
1
1.142
113
Ik heb post ontvangen van Lexus; per 1 september 2025 krijgt Lexus Arnhem een nieuwe eigenaar: Bloemberg Arnhem. Bloemberg Arnhem is vermoedelijk onderdeel van Bloemberg Automotive.

Uit de brief:

Graag brengen wij u via deze brief persoonlijk op de hoogte van een wijziging bij uw officiële Lexusdealer. Lexus Arnhem krijgt een nieuwe eigenaar en wordt per 1 september 2025 Bloemberg Arnhem. Op de vestiging verandert er voor u verder niets. U blijft van harte welkom op het bekende adres met het vertrouwde team, hetzelfde management en wij blijven u de service bieden zoals u van ons gewend bent.

Naast een ruime keuze aan nieuwe en gebruikte Lexus modellen, kunt u als vanouds bij Bloemberg Arnhem terecht voor professionele onderhouds-, reparatie- en servicewerkzaamheden. Ook eventuele lopende garantie-afspraken en bestellingen blijven van kracht.

Kortom, Lexus Arnhem én Bloemberg Automotive slaan de handen ineen en gaan verder onder een nieuwe naam Bloemberg Arnhem. In de regio staat Bloemberg Automotive bekend om de uitstekende reputatie voor wat betreft klantenservice.

Bloemberg Automotive is een lokale Toyota dealer (Zevenaar), een echt familiebedrijf en die uitstekende reputatie waar ze over schrijven, die genieten ze hier in de regio ook inderdaad. Persoonlijk zie ik dit als een win-win voor mij als klant bij Lexus Arnhem en de Lexus-medewerkers in Arnhem die ik al rond zie lopen zolang als ik daar klant ben toen ze nog op de vorige locatie zaten. Als het Bloemberg-mantra ook in Arnhem gaat gelden dan komt de klantervaring hoger te staan. En dat zullen de medewerkers zelf ook graag zien want tot zo'n 4 jaar geleden waren zij ook graag er voor de klant (aldus mijn persoonlijke ervaring).

Er wordt niets geschreven over Toyota Arnhem, maar dat zal ongetwijfeld bij de deal horen. Ik zag deze stap van Bloemberg niet aankomen, een klein familiebedrijf dat een Louwman-vestiging in de regio overneemt. Chapeau en ik wens Bloemberg veel succes! (y)

Dat klinkt dan tenminste als een positieve verandering.
Dit nadat Amersfoort en Enschede wegvielen, van Amsterdam heb ik niets meer gehoord.

Was Arnhem nog een bedrijf van Tiemens? Ik had mijn vorige Lexus (een hele tijd terug, 2003) bij Erik Tiemens gekocht. Mooie kerel vond ik dat.

In de tijd dat ik mijn eerste Lexus kocht, heette het in de regio nog wel Tiemens. Er stond toen al wel Lexus Arnhem op de factuur. Erik werkt er nog steeds. Altijd even een praatje maken en eerlijke, open communicatie. Hij weet wie je bent en welke auto je rijdt en wat je belangrijk vindt. Voor een klant vind ik dat makkelijk en prettig.

• Leuk
Waarderingen: Lexus4me
O dat is goed nieuws! Ik ken Lexus Arnhem nog helemaal niet want ging met de Prius altijd naar van Gent in Ede. Beviel uitstekend en de komende grote beurt voor de IS is (dus) ook weer daar.
Hoorde de laatste tijd voornamelijk mindere ervaringen met (Lexus) dealers dus dit geeft de burger weer moed.
Wil Arnhem dus ook wel eens 'ervaren'. Ik wacht eerst wel even geduldig op ervaringen :geek:

Ik wacht eerst wel even geduldig op ervaringen :geek:
Ik zal ergens in oktober voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt daar een begin mee maken :geek: . Al zal ik mijn verwachtingen temperen dat er niet binnen een maand veel veranderingen plaats kunnen vinden.

Ik zou best eens bij de vestiging van de nieuwe eigenaren binnen kunnen lopen en beginnen met felicitaties. Beide eigenaren (familiebedrijf) lopen daar zelf rond en zijn daarmee makkelijk aanspreekbaar, in tegenstelling tot vestigingsmanagers bij Louwman.

• Leuk
Waarderingen: Roy Bloemberg
Ik heb in 2008 bij Tiemens mijn eerste Lexus gekocht! De IS 250 Sport uit 2006 Matador rood. Mijn laatste Toyota Avensis 2.0 uit 2004 ingeruild. De service was top kan ik me herinneren. En wat een geweldige ervaring was dat om met zo'n prachtige 6 cylinder naar huis te rijden :cool:

• Leuk
Waarderingen: quattrootje
Dank voor je mooie positieve bericht! We hebben er zin !
Kijk aan, leuk dat je bij ons een account hebt aangemaakt en reageert :D
Ik zie dat als een betrokken eigenaar die wil luisteren naar zijn klanten.

Mijn komende beurt gaat nog bij Toyota van Gent plaatsvinden (kan die wel cancellen maar ook jullie zullen een flinke wachttijd hebben en ik ben al aan de late kant) maar de beurt erna kan zomaar bij jullie gaan plaatsvinden, al is het maar om te ervaren hoe jullie het doen :cool:

Dat klinkt dan tenminste als een positieve verandering.
Dit nadat Amersfoort en Enschede wegvielen, van Amsterdam heb ik niets meer gehoord.
Laatst kreeg ik nog een brief van Lexus Amsterdam dat ik voor een beurt naar Louwman Lexus Utrecht moest gaan.