Even voorstellen

Plus

Nieuw hier
16 sep 2025
2
13
3
Mijn naam is Paul. Mijn eerste Lexus was een IS250 Sport uit 2006. Daarvoor jaren Toyota en later Mitsubishi gereden. Mijn eerste Mitsubishi Galant was een 6-cylinder. En sindsdien wil ik niets anders meer dan een zespitter, vandaar dat ik in 2011 bij de IS 250 ben uitgekomen. Daarna 2x een GS 450h gereden. De laatste GS F-sport uit 2013 wordt over een paar weken ingeruild voor een LS500h. De keuze in 6-cylinders in het algemeen wordt steeds lastiger en bij Lexus is dat niet anders. Ik wil nog niet hoog rijden, vandaar dat ik bij de LS uitkom. In de GS heb ik nu Android auto van CarplayBox ingebouwd en ik denk erover om dat ook te gaan doen bij de LS. In de GS werkt het nu niet helemaal naar mijn zin, dus ik ben benieuwd of er op dit forum LS rijders (2019) zijn met ervaring daarmee. Inmiddels heb ik mijn dochter ook aangestoken met het Lexus-virus en rijdt ze met veel plezier in een mooie IS300h F-Sport.
20250915_155244(1)(1)(1)(1)(1)~2.jpg

Wow, dat noem ik een UPGRADE!:love: Gefeliciteerd met de aankoop. En ja, graag meer foto's incl. interieur.

Wellicht kan @Higgie iets vertellen over Android Auto mogelijkheden voor de LS.

• Leuk
Waarderingen: Plus
CarplayBox ingebouwd en ik denk erover om dat ook te gaan doen bij de LS
Volgens mij heb je al gevonden dat er een LS500h rijder is die dit gedaan heeft. Ik kan hem om een of andere reden niet taggen. @robtp09 en ikzelf hebben er ook ervaring mee met een touchpad (NX) en een remote touch (IS).

• Leuk
Waarderingen: Plus