Een paar weken geleden zijn plotseling een paar software opties van de website verdwenen. Regelmatig gebruikte ik de mogelijkheid om middels de Lexus website een adres, via de smartphone, naar de auto te sturen, deze mogelijkheid is nu verdwenen op mijn vraag aan Lexus of er nog een alternatief komt kreeg ik het volgende antwoord:
"Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u normaal gesproken een adres via uw Lexus-account op de website naar uw navigatiesysteem kon sturen, maar dat deze mogelijkheid nu lijkt te zijn verdwenen. Ik begrijp dat dit verwarrend kan zijn, dus ik geef graag een uitleg.
Een slechte zaak, ook omdat de Lexus Link+ app niet wordt ondersteund voor mijn NX300h uit 2020.
"Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u normaal gesproken een adres via uw Lexus-account op de website naar uw navigatiesysteem kon sturen, maar dat deze mogelijkheid nu lijkt te zijn verdwenen. Ik begrijp dat dit verwarrend kan zijn, dus ik geef graag een uitleg.
Routebeschrijving via de Lexus-website
Het systeembeheer dat deze functie ondersteunde is ermee gestopt, waardoor het niet langer mogelijk is om adressen via de website naar uw navigatiesysteem te sturen. Helaas is er op dit moment geen alternatief binnen dit systeem beschikbaar"Een slechte zaak, ook omdat de Lexus Link+ app niet wordt ondersteund voor mijn NX300h uit 2020.