Ja dat werd al ergens vermeld, inderdaad jammer dat het vlaggenschip uit de lijn gaatYup, ik had al een persbericht van Lexus gepost hier nogmaals
Nog 250 stuks voor de US markt, krijg je wel een belachelijk dure optie bij, namelijk Kiriko glas.
Waarschijnlijk gooien ze die voorraad glas in de laatste modellen zodat ze er niet mee blijven zitten. Is een €15.000.-- optie.
Vermoedelijk wordt de ES aangepast om voor LS door te gaan, gewoon extra toeters en bellen, een paar extra koeien en een hectare bomen er in proppen.
Sedans verkopen nou eenmaal niet zo goed meer, kijk maar hier. De meeste jongere Lexi zijn SUV's of "X" modellen..
Ach een troost voor mij, ik tuf wel in iets unieks rond.
Heb ik dan even gemist, zou wel 1 van de laatste 500 stuks willen hebben,Ja dat werd al ergens vermeld, inderdaad jammer dat het vlaggenschip uit de lijn gaat
Mijn score is elke maand 17,50......door niet mee te doenWas je score beter dan de mijne gisteren, €0.00 … u heeft geen prijs![]()
Styling lijkt mij geen probleem, het is de prijs. De laatste LS-jes stonden tot afgelopen zomer te koop voor iets van €220.000.-- , voor dat geld koop je bijna 4 ES-sen. Voor dat geld kopen de meesten liever een leuk aangeklede 7 serie of een S klasse. Krijg je nog meer waar voor je geld ook. (Sorry, is niet anders.)Het blijft toch een triest bericht. Ik had ook niet echt het idee dat de laatste incarnatie van de LS een groot succes zou gaan worden. De styling week nog al af van de voorgaande creaties en daarmee loop je altijd een groot risico. Inmiddels zijn we daarmee straks wel 3 destijds geslaagde modellen kwijt: LS, GS en IS.
Ik ben benieuwd of de aangekondigde nieuwe versie van de ES in staat zal zijn om veel berijders van de weggevallen modellen te verleiden. Al te optimistisch ben ik op dat vlak niet.