Gasrespons is 300h.

Jannes1966

Nieuw hier
20 mei 2023
20
25
13
De F-sport reageert in de D stand direct op het gas.
Ik heb een keer proef gereden in een is300h, waarbij er een kleine vertraging zat tussen het gas geven en het versnellen, in de D stand.
Is dit bij alle types, uitgezonderd de F-sport, het geval ?
En hoe is dit in de sport stand?

Ik heb geen ervaring met de F-sport maar in de gewone IS heb je 3 modi: eco, normal en sport, in te stellen met een draaiknop onder de transmissiehendel. Die hendel staat tijdens het rijden altijd in D (of S als je zelf wilt flipperen).
In sport reageert de auto erg direct op het gaspedaal, en eco en normal een stuk minder rap.

Mogelijk bedoel je dat?

Dank voor je reactie.
De modi zijn bekend.
Zelf heb ik een GS450h uit 2013 met ook deze modi.
En mijn vrouw heeft sinds kort de is300h F-sport.
Ik bedoel echt de vertraging die ik destijds opmerkte, tussen het gaspedaal intrappen en de reactie daarop qua versnellen van de auto.
Zelf ben ik nu ook op zoek naar een is300h, vandaar mijn vraag.

Heeft niet elke hybride(Lexus-Toyota) die kleine vertraging op het moment dat je het gas aanspreekt en vooruit wil? Intrappen en "pas" na een oogknipper merk je dat er iemand thuis is..... ;)

Een f sport is hetzelfde gemotoriseerd als een "gewone" IS of welk ander model dan ook, enige afwijking is bij mijn weten het uitrustingsniveau en onderstel/vering, en wellicht een aantal andere rijmodi die de rijervaring sportiever laten voelen, correct me if I'm wrong.......

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Richie en Bobusa