Mijn NX 450H+ is geluidloos gestolen.

Fuck. Huub, dat is echt klote. Ik ga mij nu echt ook zorgen maken over mijn NX 450 HR+ geleverd mei dit jaar. :unsure:

Voor wat het waard is heb ik deze stickers besteld: https://www.ebay.nl/itm/166403080650
En deze week ga ik opdracht geven voor een extra start onderbreker, diverse offertes aangevraagd. Zit ergens tussen de 450 en 500 euro, Lexus zelf vraagt 490. Dan krijg je er een tag bij die je aan je sleutelbos kunt hangen.
Tracker ga ik er (voorlopig) niet in laten bouwen, ik ga er van uit dat de extra startonderbreker zijn werk goed zal doen.

• Leuk
Waarderingen: D43m0n, Bobusa en Dirk_S
De diefstalschade is door mijn verzekering tot volle tevredenheid afgehandeld. Mijn auto had alarmklasse 3 en sleutelsignaal dat stopt na 2 minuten.
Advies van de verzekeringsexpert: enkel Bearlock is veilig tegen diefstal.
Ik ben gestart met zoektocht naar nieuwe auto en betrek daar ook volledig elektrische auto's bij. Maar geen nieuwe Lexus NX, voor mij te duur met de gewenste accessoires. Tesla model Y, BMW iX1 s20 en x30, VW ID4, VW Tiguan phev allemaal meerdere uren proef gereden, maar nog niet blij van geworden.
Wellicht wachten op nieuwe RAV 4, BMW iX1, VW ID4. Voor de komende maanden heb ik een leaseauto bij de ANWB besteld.

Als je aan electrisch denkt, misschien de nieuwe Toyota CHR+?
Verder vind ik de NX met alle accesoires wel meevallen qua prijs, ga maar eens bij Audi/VW/BMW kijken hoeveel (dure) pakketten je daar aan moet schaffen.
En Tesla meen je dat nu echt? Een Lexus is een exclusieve auto, een Tesla zie je op iedere straathoek....

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n
De diefstalschade is door mijn verzekering tot volle tevredenheid afgehandeld. Mijn auto had alarmklasse 3 en sleutelsignaal dat stopt na 2 minuten.
Advies van de verzekeringsexpert: enkel Bearlock is veilig tegen diefstal.
Ik ben gestart met zoektocht naar nieuwe auto en betrek daar ook volledig elektrische auto's bij. Maar geen nieuwe Lexus NX, voor mij te duur met de gewenste accessoires. Tesla model Y, BMW iX1 s20 en x30, VW ID4, VW Tiguan phev allemaal meerdere uren proef gereden, maar nog niet blij van geworden.
Wellicht wachten op nieuwe RAV 4, BMW iX1, VW ID4. Voor de komende maanden heb ik een leaseauto bij de ANWB besteld.
Vervelend zo’n diefstal Huub!

Je hebt nu alleen ook een paar dealers arm gereden met die uren durende proefritten… dat konden ze vast waarderen!? 😅