D43m0n
Stamgast
- 10 apr 2013
- 1.517
- 1
- 1.293
- 113
Been there too! Beautiful city!Colmar
Saved the best picture for last
Best parking spot in the garage, took me only one full turn to spot this space

Been there too! Beautiful city!Colmar

Final update over de extra startonderbreker. Ik heb besloten om het hierbij te laten en geen extra onderbreker in te laten bouwen. Geen zin in issues waardoor je niet (direct) weg kunt rijden als er confllicten zijn met de extra onderbreker.Kleine update over het startonderbreker gedoe: Ik heb contact gehad met verschillende dealers. 1 wist niet van problemen en een ander wist te vertellen dat er inderdaad problemen kunnen ontstaan als er al een klasse 3 alarm ingebouwd is. Op dit moment weet ik niet precies of mijn klasse 3 alarm af fabriek is of dat daar iets voor ingebouwd/aangepast is dus ik ga informeren of de verkoper (géén Lexus dealer, auto is nieuw geimporteerd) hier meer info over heeft.
Zou best kunnen dat de monteur dingen tegenkwam die hij niet verwacht had en waardoor hij het liever niet wil inbouwen, dat is op zich ook wel weer goed.
.Echte liefdeBekijk bijlage 184875
Vandaag even de UX van mijn vriendin op stal gezet. Er is een looppad langs de auto en achter de auto kan men komen. En we kunnen bij de deur naar buiten. Vriendin blij gemaakt, want haar auto staat nu veilig.
Bekijk bijlage 184876
Mijn RX staat voor de garage dicht tegen het huis. Hopelijk heb ik dit jaar minder bende op mijn auto. Vorig jaar lag er gips op van vuurwerk en stokken van vuurpijlen. Het gaat al aardig los hier dus ik maak mij geen illusies.

.De wasstraat heb ik deze week overgeslagen, maar vrijdag gaat hij er doorheenKwaliteit, dat ziet er netjes uit. En nog een motor op stal, ook leuk..
Hopelijk blijft de RX netjes met al het vuurwerk. Ook dat is leuk als je het mij vraagt maar het geeft wel troep. Anders weer lekker door de wasstraat, sowieso met al die pekel geen overbodige luxe.
. Ik heb alleen even de ergste pekel en zooi weggespoten met de tuinslang.Ik zeg: goed plan!Final update over de extra startonderbreker. Ik heb besloten om het hierbij te laten en geen extra onderbreker in te laten bouwen. Geen zin in issues waardoor je niet (direct) weg kunt rijden als er confllicten zijn met de extra onderbreker.
En verzekeringstechnisch heb ik er eigenlijk ook niks aan. Als de auto gestolen is krijg je alles vergoed en geen invloed op je malus/bonus trede. Bij een poging tot diefstal heeft de schade wel invloed op je malus/bonus trede.
Misschien nog een (extra) alarm simulatie lampje in de auto aanbrengen in de hoop dat ze de auto dan voorbij lopen.
En ondertussen gewoon genieten van de auto.
Alleen hierom zou ik een carport overwegen. Ik vrees alleen dat dit niet mag van de gemeente. Daarom (en vanwege onze kleine viervoeter) heb ik de IS in Frankrijk geparkeerdBekijk bijlage 184875
Vandaag even de UX van mijn vriendin op stal gezet. Er is een looppad langs de auto en achter de auto kan men komen. En we kunnen bij de deur naar buiten. Vriendin blij gemaakt, want haar auto staat nu veilig.
Bekijk bijlage 184876
Mijn RX staat voor de garage dicht tegen het huis. Hopelijk heb ik dit jaar minder bende op mijn auto. Vorig jaar lag er gips op van vuurwerk en stokken van vuurpijlen. Het gaat al aardig los hier dus ik maak mij geen illusies.
Naast de slaapkamer nota bene. Zo dichtbij heb ik nog nooit naast m’n IS geslapen. Er wordt hier in de regio (Normandië) geen vuurwerk afgestoken. Niets. Gisteren zijn we in een grote havenstad geweest en er werd ook daar niets afgestoken. Dus ik verwacht ook aankomende nacht geen vuurwerk-narigheid op mijn IS.