Lexus IS300H F sport

Bijlagen

• IMG_4108.jpeg
    IMG_4108.jpeg
    135 KB · Weergaven: 18
  • Leuk
Waarderingen: quattrootje
Die spoiler laat ik ook lopen, vind 'm te groot.
Voor de rest zitten er wel interessante onderdelen op en aan (velgen, verwarmde en gekoelde stoelen) maar of alles nog in goede staat is of goed over te zetten is is moeilijk te zien of te doen.
Wel jammer, was een leuke auto.

Afgelopen week de 100.000 gepasseerd!

Een kleine upgrade besteld, een Android unit met 10,3 inch scherm.
Hij draait op 2 versies, eentje die er uit ziet als een geupgrade versie van het huidige systeem en eentje die op Android draait en alle apps kan draaien zoals je telefoon dat ook kan, Spotify, waze, YouTube, alles is mogelijk!
Foto is een voorbeeld van de verkoper.

Bijlagen

• IMG_9324.jpeg
    IMG_9324.jpeg
    169 KB · Weergaven: 31
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa
paar dagen geleden het scherm en alle toebehoren ontvangen en gister ‘even’ geïnstalleerd.
Door mijn voorzichtigheid duurde het wat langer dan op de meeste instructie filmpjes te zien is, zelf zo’n 2 uur bezig geweest.
Dingen los halen, foto’s maken hoe het vast zat, keertje proberen terug te zetten om te kijken hoe het hoort te voelen etc.
Kabels doorvoeren en een goed plekje geven om alles weer terug te bouwen kostte me het meeste tijd.
Het systeem werkt goed, achteruitrijcamera werkt gewoon en het originele systeem is beschikbaar door de menu knop 3 seconde in te drukken, dit systeem ziet er dan veel gelikter uit dan het standaard systeem maar dan wel de lay out en opties zoals ze er standaard op zitten.
Ik zal later nog wat foto’s van de verschillende systemen en lay outs maken als daar interesse voor is.
Eventueel vragen over aanschaf, installatie of het systeem zelf beantwoord ik graag!
IMG_9448.jpeg
IMG_9470.jpeg

Laatst bewerkt:
Dat ziet er heel goed uit! :love:
Eigenlijk zoek ik ook wel zoiets.
Heb je er een linkje naar?

Weet niet of ik hier zomaar linkjes kan posten, maar het gaat om die van ‘Nunoo Android unit Lexus IS / RC’
het zijn eigenlijk allemaal exact dezelfde kasten die online staan, maar dan onder verschillende namen te kopen.
In Amerika worden ze verkocht onder de naam Hamilton en Beatsonic bijvoorbeeld. Allemaal bekende namen daar, maar serie nummers en systemen zijn gewoon hetzelfde als de versies die je op AliExpress vind bijvoorbeeld.
Ik heb de 665 Qualcom core, 8GB RAM, 64GB ROM draaiend op Android 14.

• Leuk
Waarderingen: quattrootje
Ziet er erg goed uit. Tevreden over het resultaat en het gebruik?
Ziet er zeker een stuk beter uit, de auto voelt een stuk moderner zo!
Ik heb er zelf pas een half uurtje tijdens het rijden mee gespeeld en heb hem nog niet echt ingesteld, ga ik dit weekend misschien even voor zitten.