Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Vandaag de auto helemaal pekelvrij gemaakt en met het oog op de naderende koude periode, gelijk weer in een waterafstotende laag gezet. Volgens mij werkt het:
Bekijk bijlage 184993

Ik heb tot dusver geen problemen gehad met het dichtvriezen van deuren, maar voor de zekerheid toch maar de rubbers van de bestuurdersdeur in de shin-etsu gezet. Eventuele passagiers zien maar hoe ze binnenkomen. :trollface:

Jarno
Helemaal mee eens. Iemand die graag wil meerijden in een Lexus moet maar zien hoe ie erin komt!

• Haha
Waarderingen: HondaFan
Eergisteren ook de wagen gewassen. Eerst inschuimen, afgespoten en daarna gewassen met shampoo en een wet sealent. Dikke druppels nu. Ook de wagen in de hoogste stand gezet om de vering schoon te spuiten. Ga morgen nog wel de deurrubbers na met een droge doek. Moet maandag vroeg op pad voor een trainingsdag in Hilversum. Zinin, lekker een stuk rijden 🚙

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: HondaFan en Bobusa
Je hebt aardig wat werk verzet dan Jarno 👍. Ik heb hem vandaag door de wasstraat gereden, dat vond ik voor nu weer genoeg. Wat een troep is het toch die pekel

• Leuk
Waarderingen: HondaFan
Vandaag ook de deur lampjes vervangen voor die met een Lexus logo :cool:
Gewoon omdat het kan.
Inbouwen was echt peanuts.
Mijn foto was wat bewogen dus maar die van @Jeff gejat (het zijn exact dezelfde).

Mijn vrouw stond er hoofdschuddend bij toen ze het zag vanavond :trollface:

1000056414.jpg

Verlichte instaplijsten had ik op mijn IS250. Wist het niet totdat het donker werd en de deur open deed. Erg sjiek.
Mijn RX is na werkzaamheden afgelopen week vrijwel geheel donker bij het instappen. Ik gebruik de zaklamp van mijn mobiele telefoon, dat is veel efficiënter ook. Ik verlicht enkel waar ik naar wil kijken, en niet meer. Die verlichte instap lijsten zijn verspilling van energie 😉.

(Ik moet nog even zoeken waar de binnenverlichting instellingen zitten, maar nog geen tijd genomen om te zoeken😅. Ik vermoed dat ze de binnenverlichting uit hebben gezet omdat ze uren met de deuren zijn bezig geweest)

Je bedoelt dat je op de foto dorpelverlichting verwacht te zien?
Of doel je op je eigen auto? Want een IS heeft geen dorpel verlichting (voor zover ik weet).
Deze bedoelde ik, maar dan aan de bestuurderskant. Heb pas gezien, dat je die hele dorpel plaat er ‘zo’ afvist.

Bijlagen

• IMG_4874.jpeg
    IMG_4874.jpeg
    2,9 MB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt: