collega gespot

• Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Vanochtend A50 naar het noorden voor het eerst gespot door mij, waarschijnlijk omdat er maar 55 stuks (dacht ik) in 8 jaar verkocht zijn?
Identiek aan die van mij, tot en met de cataloguswaarde aan toe.
Naar elkaar gezwaaid en ca. 30 kilometer samen opgereden.

A50.jpg

(Uiteraard bedoel ik niet de paardentrailer.)

Ok, Intratuin in Elst verse bloemetjes, nee ik zeker niet!. top mens! 🥰
Toch eens gaan doen @quattrootje topmensen zijn een bloemetje waard!!
Maarrrr dat gezegd hebbende.....hier thuis heb ik the best of the best, topper onder de toppers, ik draag haar op handen, maar zou niet meer weten wanneer ik met een bloemetje thuisgekomen ben. Nu ben ik in het stadium beland dat het verdacht is als ik met een bosje thuis kom. Dus ik houd het verklaren van mijn liefde en uiten van mijn waardering maar bij het fixen van haar lunch boxje elke dag. Straks ga ik weer koken. Biefstukje in roomboter gebakken met asperges (wit en groen) en gebakken krieltjes. Dat mag ook :cool:

• Leuk
Waarderingen: HondaFan en quattrootje
Ik lees zo vaak verhalen over verdraaide nekken, omkijken bij passeren etc etc. Nooit wat van gemerkt, dus afgedaan als stoer praten. Vorige week bij een klant vertelde dat zijn zoon alles van auto's wist en die had het regelmatig over Lexus. teren door een klant. Gisteren weer de waardering out of the blue van een klant en vandaag aangesproken door een voorbijgangher die zei "prachtige wagen heeft u". Ik was flabbergasted en stamelde zoiets als 'dan hebben wij dezelfde goede smaak' Stom natuurlijk, maar ik was er niet op voorbereid. Volgende keer maar wat langer bij de auto blijven hangen, wat tegen de band schoppen enzo en àls er dan iemant iets leuks zegt over de auto dan ben ik voorbereid. Dat ga ik doen !
Bijgaand een plaatje van mijn parkeertalent ahum. Heb nu wel geleerd dat je parkeerschades tot een minimum moet beperken door oa defensief te parkeren.
IMG_0014.JPG

Ik heb daar ook standaard openingszinnen van twee A4tjes voor klaarstaan 😁
oke, openingszinnen, dat is next level! Ik wacht nog tot er wat tegen mij gezegd wordt en probeer dan kort maar krachtig te reageren.
Jij doet de opening, gaat frontaal in de 'aanval' en spreekt mensen aan met een fraaie openingszin. Nu ben ik natuurlijk reuzebenieuwd wat zo'n zin kan zijn. Wellicht kan ik er wat van verwerken in mijn proza.....
Dussss, kom maar door

• Haha
Waarderingen: Paniekje
Ik lees zo vaak verhalen over verdraaide nekken, omkijken bij passeren etc etc. Nooit wat van gemerkt, dus afgedaan als stoer praten. Vorige week bij een klant vertelde dat zijn zoon alles van auto's wist en die had het regelmatig over Lexus. teren door een klant. Gisteren weer de waardering out of the blue van een klant en vandaag aangesproken door een voorbijgangher die zei "prachtige wagen heeft u". Ik was flabbergasted en stamelde zoiets als 'dan hebben wij dezelfde goede smaak' Stom natuurlijk, maar ik was er niet op voorbereid. Volgende keer maar wat langer bij de auto blijven hangen, wat tegen de band schoppen enzo en àls er dan iemant iets leuks zegt over de auto dan ben ik voorbereid. Dat ga ik doen !
Bijgaand een plaatje van mijn parkeertalent ahum. Heb nu wel geleerd dat je parkeerschades tot een minimum moet beperken door oa defensief te parkeren.
Bekijk bijlage 185696
Afgelopen week zat er nog een oude knar vol verwondering naar mijn GS te kijken, terwijl hij me voorbijreed in z’n RX. Verder heb ik verdomd weinig aanspraak hier in Flevoland. Het blijft ook gewoon de provincie van de wansmaak, hè.

Hier zit in ieder geval voldoende stootrubber aan, de slanke F-sport banden en velgen bij mij hebben al de nodige happen eruit :ROFLMAO:
Soms pak ik soms ook wel eens een trottairbandje hoor, maar idd met 19" en 55mm bandhoogte kan er niet heel veel misgaan, tenzij je echt ruw bent natuurlijk, want alles kan kapot

Zo zie je ze zelden, zo zie je 2 IS-en op een dag.
Deze witte IS300h kwam mij net in Arnhem zuid tegemoet.
En de eerste die naar mij seinde 😄 Dat moet een liefhebber zijn (dus een mede-forummer?).
IS300h A-zuid.jpg

• Leuk
Waarderingen: NielsWK en Bobusa