) maar is gelukt. Als je alles gewoon volgens de aanwijzingen doet is t best gemakkelijk. Hoe ging het bij mij? Welnu, ik dacht dat ik een 64gb usb stick nodig had (was niet zo, 32 was genoeg). 64 GN stick bij de action gekocht. Bestelling op website geplaatst en link naar download gekregen. Bestand gedownload en toen begon t. Mijn usb stick was in t verkeerde format .moest fat32 zijn, was t niet. Wat googlen leverde op dat opslagmedia groter dan 32gb niet in het format fat32 konden. Dus ik moest de usb stick in 2 partities...
satnavupdate.nl
Ja dat is flauw. Ik had dat niet helemaal door, maar misschien helpen we ook andere forumbezoekers door toch een antwoord te geven.Het jammere is dat Karel-Jan nu al z'n 3e topic opent en de reacties volgt. Maar verder blijft het stil. Altijd spijtig om te zien.
Ha ja dat was ikHier stond ook meer info:
Nou gisteren de update gedaan. Was een werkje (mede door mijzelf) maar is gelukt. Als je alles gewoon volgens de aanwijzingen doet is t best gemakkelijk. Hoe ging het bij mij? Welnu, ik dacht dat ik een 64gb usb stick nodig had (was niet zo, 32 was genoeg). 64 GN stick bij de action gekocht. Bestelling op website geplaatst en link naar download gekregen. Bestand gedownload en toen begon t. Mijn usb stick was in t verkeerde format .moest fat32 zijn, was t niet. Wat googlen leverde op dat opslagmedia groter dan 32gb niet in het format fat32 konden. Dus ik moest de usb stick in 2 partities...
werkte allemaal prima. Maar moet eerlijk zeggen dat ik voor de update en na de update geen gebruik maak van de navigatie van de Rx. Waze en. Google zijn altijd beter…. En een update van de ts zou idd ook aardig zijn