Update navigatie

Karel-Jan

Nieuw hier
16 sep 2018
20
16
3
Beste mede Lexus liefhebbers, kan iemand mij vertellen hoe ik op een goedkope wijze mijn navigatie kan updaten (RX450h President uit 2016).

De status van vandaag: Ik wacht nu al meer dan een maand op mijn bestelling bij satnavupdate.nl en inmiddels samen met de verkoper geconcludeerd dat er een zeldzaam lange vertraging is opgetreden, en hij biedt aan om de aankoopprijs terug te storten. Ik heb nu via Marktplaats gekocht, en die ga ik vanavond ophalen. Zodra de installatie gelukt is (of niet) zal ik me weer melden.

De status van vandaag: Ik wacht nu al meer dan een maand op mijn bestelling bij satnavupdate.nl en inmiddels samen met de verkoper geconcludeerd dat er een zeldzaam lange vertraging is opgetreden, en hij biedt aan om de aankoopprijs terug te storten. Ik heb nu via Marktplaats gekocht, en die ga ik vanavond ophalen. Zodra de installatie gelukt is (of niet) zal ik me weer melden.
Ben ik weer. Zonet de microSD kaart met navigatie-update geïnstalleerd, simpel het kaartje verwisselen en de installatie start, duurt een paar minuten, en daarna meteen weer rijden. Prima gelukt. Nog bedankt voor de tip @snorlax !!

• Leuk
Waarderingen: SanookH