GS450h facelift (2017) President Line | Full option

Toen ik de auto kocht in 2019, verwachtte ik dat de auto veel meer zou afschrijven. Maar dat bleek niet het geval met alle gekheid sinds Corona. De auto staat in middels een half jaartje te koop en ik vermoed dat een auto van dit kaliber en prijskaartje niet handig is om als particulier te verkopen. De gerenommeerde verkopers zie ik ook lang adverteren met hun GS’en, dus nog ff geduld hebben vermoed ik.

Als je serieuze interesse hebt in de wagen stuur me dan even een DM.
In die prijsklasse neigen mensen toch sneller naar de Duitsers. Serieuze interesse heb ik dus (nog) niet; dat speelt pas over een paar jaar. Ik wil eerst kijken of de opvolger van mijn GS, jouw generatie in zo'n uitvoering, wat voor mij is. Dus geen concrete koopplannen, maar wel oprecht enthousiast over de auto! Succes met de verkoop.

• Leuk
Waarderingen: Arbitrator
De meeste mensen willen een SUV, maar als je eenmaal in een auto als een GS hebt gereden dan denk je van wow, wat is dit goed.
Zuiniger, sneller, luxer, betere wegligging en een koppendraaier, iedereen kent die 13 in een dozijn SUV's nou wel.
Zolang ik geen SUV nodig heb blijf ik in een sedan rijden.
Het is dat ik al een sedannetje heb, anders....

• Geweldig
Waarderingen: Arbitrator
De meeste mensen willen een SUV, maar als je eenmaal in een auto als een GS hebt gereden dan denk je van wow, wat is dit goed.
Zuiniger, sneller, luxer, betere wegligging en een koppendraaier, iedereen kent die 13 in een dozijn SUV's nou wel.
Zolang ik geen SUV nodig heb blijf ik in een sedan rijden.
Het is dat ik al een sedannetje heb, anders....
'sedannetje' :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: Arbitrator en Higgie
In die prijsklasse neigen mensen toch sneller naar de Duitsers. Serieuze interesse heb ik dus (nog) niet; dat speelt pas over een paar jaar. Ik wil eerst kijken of de opvolger van mijn GS, jouw generatie in zo'n uitvoering, wat voor mij is. Dus geen concrete koopplannen, maar wel oprecht enthousiast over de auto! Succes met de verkoop.
Exact dit heb ik ook.
Wil nog een jaartje of 2 in m'n 3IS blijven rijden maar wil dan (althans zo denk ik er nu over) een 4GS in de President uitvoering. Wel in het blauw maar niet persé d-blauw en licht leer maar dan liever de cognac kleur.
Enige nadeel tot nu toe is de niet neerklapbare achterbank. We vervoeren wel eens wat grote/lange spullen dus daar ben ik nog niet over uit.

Een suv, ook al heeft ie een L op de grille, wil ik echt (nog) niet.

Een 4GS met echt weinig km's (< 100k) zie je niet echt vaak meer. En ja, die houden dus hun waarde wel.
120k vind ik zeer zeker acceptabel.

Exact dit heb ik ook.
Wil nog een jaartje of 2 in m'n 3IS blijven rijden maar wil dan (althans zo denk ik er nu over) een 4GS in de President uitvoering. Wel in het blauw maar niet persé d-blauw en licht leer maar dan liever de cognac kleur.
Enige nadeel tot nu toe is de niet neerklapbare achterbank. We vervoeren wel eens wat grote/lange spullen dus daar ben ik nog niet over uit.

Een suv, ook al heeft ie een L op de grille, wil ik echt (nog) niet.

Een 4GS met echt weinig km's (< 100k) zie je niet echt vaak meer. En ja, die houden dus hun waarde wel.
120k vind ik zeer zeker acceptabel.
Mijn 3GS heeft net 80k gedraaid