Bijna geen extra functies NX 300H

fuat48

Nieuw hier
30 mei 2026
2
0
1
Hallo Allemaal, Ben sinds kort de eigenaar van een Lexus NX 300H 2wd Basis model 02-2017.

Echt een fijne auto, maar mijn auto heeft vrijwel geen extra functies. Kan ik sommige functies zelf activeren?

Of wat kan ik nog meer doen? Alvast bedankt. Trouwens, ik ben nieuw hier.

Stel je even voor zoukzegge 😁.

Over wat voor soort functies heb je het ?
Op de basic zullen niet alle president-line functies hardwarematig geïnstalleerd zijn (missende knopjes en units).

• Leuk
Waarderingen: HondaFan
Hallo Allemaal, Ben sinds kort de eigenaar van een Lexus NX 300H 2wd Basis model 02-2017.

Echt een fijne auto, maar mijn auto heeft vrijwel geen extra functies. Kan ik sommige functies zelf activeren?

Of wat kan ik nog meer doen? Alvast bedankt. Trouwens, ik ben nieuw hier.
Welkom !

Vroeger had ik een Honda en kwam ik erachter dat ik met een kleine hack extra functies in het media systeem kon krijgen. (Wat iets van 1000 euro meerprijs was).

Maar zoals collega @Paniekje aangeeft, wat wil je? Mijn vermoeden is dat je vaak aftermarket zaken moet in (laten) bouwen. En dat wordt in mijn ogen vaak niet veel beter. Zoals stoelverwarming is eenvoudig in te bouwen, maar is dan niet geïnterpreteerd met de climate control.

De kale versie is naar mijn idee ook al fijn om in te rijden. Mijn vriendin heeft een UX en deze is ook redelijk kaal, maar het media systeem, cruisecontrol, en comfort is goed ook voor lange stukken. We pakken ook haar UX voor lange stukken. De stoelverwarming, en andere poespas missen we niet echt van de RX (maar het is wel leuk om te hebben dat zal ik niet ontkennen).

bedankt voor jouw antwoorden ik wil bijvoorbeeld functies zoals het openen en sluiten van de ramen met een afstandsbediening, het elektrisch verstellen van de binnenspiegel of vergelijkbare functionele opties.Met vriendelijke groet.

Heb je al gezocht naar een (online) user manual?
Electrisch verstellen van de binnenspiegel heb ik nog niet veel gezien trouwens.

Electrisch verstellen van de binnenspiegel heb ik nog niet veel gezien trouwens.
Ik had daar nog nooit van gehoord. Het lijkt mij enkel handig in combinatie met electrisch verstelbare stoelen met geheugen. En dat dan ook stuur en buitenspiegels mee gaan met een profiel.

Op Ali kan je ons stekkers vinden waar je ramen automatisch dicht mee kan doen bij afsluiten auto, maar ook op afstand kan openen. Maar ik heb geen ervaring ermee.

NIET HET JUISTE JAARTAL, maar geeft wel een idee van wat misschien kan. Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:
Voor Lexus NX 250 260 300h 350h AZ20 2022-2025 Automatische OBD Auto Raam Sluitapparaat Opening Sluitmodule Systeem

Laatst bewerkt: