Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan maar zó een enorme klus zijn: hemeltje uit wagen verwijderen, mechaniek loshalen, ruitrestanten lossnijden, frame schoonmaken en nieuwe ruit inlijmen, hele mechaniek weer terugplaatsen en hemeltje weer monteren.
Boel gesleutel in misschien moeilijk bereikbare plekken, sommige dingen een...
Ik heb inderdaad een paar jaar geleden vastgesteld dat het raamrubber over een lengte van één, twee centimeter klem zat en dat het raam daardoor niet goed meer sloot.
Heb het zelf weten te fixen destijds, door het weer in vorm te wrijven..
Ook deze discussie tav de viscositeit van de olie komt met enige regelmaat terug op het Toyota-forum. Geen enkele dealer doet olie met de 'voorgeschreven' viscositeit in de motoren, tot verbazing van menig nieuw forumlid.
De gedachte is inmiddels dat Toyota dunvloeibare olie voorschrijft om...
Ik dacht dat Tesla niet aan garages deed. Je boekt een afspraak bij een servicecenter en daar breng je m dan naar toe.
Collega van me heeft een modeless model S waarvan bij APK-controle een lampje in het achterlicht het niet deed door waterlekkage. Het servicecenter doet geen APK-keuringen, was...
Ik rijd bij voorkeur op four-seasons, nu dus al zes-en-een-half jaar met achterwielaandrijving. Heeft me nooit in de steek gelaten, maar ik kon er wel leuk mee spelen in de sneeuw op een verlaten bouwterrein een paar jaar geleden ... (y)
erg Erg ERG fraai vind ik de manier waarop VW in haar ID-lijn augmented reality in haar HUD introduceert.
Of was het niet de bedoeling dat ik dat zeg hier .... :unsure:
Een klokje rond zoals het heurt.
Het is niet zo gek dat Lexus (en Toyota) het kwalitatief zo goed doen. Het is juist vreemd dat al die anderen zo beroerd scoren op die dimensie, maar dan kwantitatief juist weer wél hoog scoren. De meest onbetrouwbare wagen verkoopt momenteel het best, nota bene.
De hybride regelunit in de auto meet de spanning van de individuele cellen in de accu. Wanneer deze niet in balans zijn, dan gaat het alarm af. Als de auto geen storingen geeft dan is de accu vermoedelijk wel in orde. Merk op: het is koud weer en dan werkt een en ander soms nét even anders dan...