D43m0n
Stamgast
- 10 apr 2013
- 1.572
- 1
- 1.390
- 113
Of rijden als een ouwe sok (zoals ikOok nog even met een velgenborstel achter de velgen schrobben, echt een wereld van verschil!
). Dan krijg je bijna geen remstof op je velgen 
Of rijden als een ouwe sok (zoals ikOok nog even met een velgenborstel achter de velgen schrobben, echt een wereld van verschil!
). Dan krijg je bijna geen remstof op je velgen 
Je bedoelt remmen als een oude sokOf rijden als een ouwe sok (zoals ik). Dan krijg je bijna geen remstof op je velgen
![]()

Als je dat al veel werk vindt, bespaar ik je alle verdere moeiteZiet eruit als veel werk.
Vraag me af of ik dit dan niet voor de wasstraat zou moeten doen.

Dat deed ik toch al.Of rijden als een ouwe sok (zoals ik). Dan krijg je bijna geen remstof op je velgen
![]()

Het was niet acuut nodig want er zat mini barstjes in de draagarmrubbers en de slijtage aan de banden was aan de binnenkant iets te zien. Motorsteunen waren ook op termijn aan de beurt en gelijk meegenomen. Er zitten nu RCF rubbers onder en ik merk het zeker . Ben eerst eens rustig aan begonnen met bochten te nemen en ja ik kan er weer strakker er doorheen ! Ook tot 217 km/h gedroeg het rechtuit gedrag prima maar ja.... ik kon niet harder want te druk ;-)Leuke update, maar was het nodig en hoe merk je verschil tussen voor en na?

Vind het gewicht wel meevallen en het komt heel goed vooruit ;-)Een IS-F met vijf litertjes in acht cilinders en 311 kW heeft natuurlijk wel wat gewicht te verstouwen voorin en koppel weg te werken achteraan ....![]()