Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Of rijden als een ouwe sok (zoals ik :LOL: ). Dan krijg je bijna geen remstof op je velgen :geek:
Je bedoelt remmen als een oude sok 😆
Gewoon tijdig door alle 'versnellingen' terugflipperen en het laatste stukje regeneratief remmen en laten uitrollen. Je moet dan wel regelmatig flinke sch*t hebben aan het verkeer achter je :p

Leuke update, maar was het nodig en hoe merk je verschil tussen voor en na?
Het was niet acuut nodig want er zat mini barstjes in de draagarmrubbers en de slijtage aan de banden was aan de binnenkant iets te zien. Motorsteunen waren ook op termijn aan de beurt en gelijk meegenomen. Er zitten nu RCF rubbers onder en ik merk het zeker . Ben eerst eens rustig aan begonnen met bochten te nemen en ja ik kan er weer strakker er doorheen ! Ook tot 217 km/h gedroeg het rechtuit gedrag prima maar ja.... ik kon niet harder want te druk ;-)
Heb het laten doen door iemand die in onze IS-F groep zit en die alles weet van de IS-F. Als je het door de dealer moet laten doen dan wordt je er niet fris van. En ja mbt sociaal aspect zie je elkaar ook weer ;-)

Een IS-F met vijf litertjes in acht cilinders en 311 kW heeft natuurlijk wel wat gewicht te verstouwen voorin en koppel weg te werken achteraan .... 😁

• Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken
Niks gedaan aan de auto, maar wel iets voor de auto. 3 meter aan beukenhaag uitgespit, 8.6 m2 aan stenen opgehaald, 5 kuub aan grond uit gespit, 4.5 kuub zand geschept, en meerdere keren aan getrild. En dat alles met werk kleding.

De oprit heeft er 8.5m2 bij gekregen.

De UX staat overigens nog in de garage.

1000035065.jpg

1000035064.jpg

Niks gedaan aan de auto, maar wel iets voor de auto. 3 meter aan beukenhaag uitgespit, 8.6 m2 aan stenen opgehaald, 5 kuub aan grond uit gespit, 4.5 kuub zand geschept, en meerdere keren aan getrild
Ja ja, houdt je bezig hè? Zo’n kostbare gekoesterde vierwieler :LOL:

Ik heb (voor een Mazda weliswaar) 2,5m x 5m aan garage uitgebouwd :rolleyes:
En dat alles met werk kleding.
Uiteraard!

• Leuk
Waarderingen: HondaFan
Niks gedaan aan de auto, maar wel iets voor de auto. 3 meter aan beukenhaag uitgespit, 8.6 m2 aan stenen opgehaald, 5 kuub aan grond uit gespit, 4.5 kuub zand geschept, en meerdere keren aan getrild. En dat alles met werk kleding.

De oprit heeft er 8.5m2 bij gekregen.

De UX staat overigens nog in de garage.

Bekijk bijlage 185456
Bekijk bijlage 185457
Zo ziet het er alvast uit voor het moment dat ik op de koffie kom
4C618A7E-7885-4CC7-9A04-918ECA221043.png

Zo ziet het er alvast uit voor het moment dat ik op de koffie komBekijk bijlage 185465

Je bent welkom, mocht je een keer in Assen zijn. Je krijgt wel ruzie met mijn vriendin, die staat ook op de oprit. Maar we vinden vast wel een plek voor je GS, op voorwaarde dat je niks zegt over ML en president lines. Dont mention the war president line 😉.

Zo staat het er nu bij, de UX is van stal gehaald. We moeten nog even bedenken of we autos nog anders willen neerzetten.
1000035067.jpg

Je bent welkom, mocht je een keer in Assen zijn. Je krijgt wel ruzie met mijn vriendin, die staat ook op de oprit. Maar we vinden vast wel een plek voor je GS, op voorwaarde dat je niks zegt over ML en president lines. Dont mention the war president line 😉.

Zo staat het er nu bij, de UX is van stal gehaald. We moeten nog even bedenken of we autos nog anders willen neerzetten.
Bekijk bijlage 185466
Haha ik zal er aan denken als ik langs Assen kom!

Een GS President gaat toch altijd voor een UX? 💪🏼

• Haha
Waarderingen: HondaFan

Bekijk bijlage 185466
Auto’s gewoon naast elkaar aan de rechterkant. Heb je het huis ‘vrij’ van auto’s

Bekijk bijlage 185466
Uhhh, draaiplateau? Moet je wel weer een beetje zand enzo wegscheppen, maar dan heb je wel wat hoor!

• Leuk
Waarderingen: NielsWK
Het nuttige met het aangename verenigen. Gisteren met Bri de enorme vlinderstruik tot op 1 meter teruggesnoeid. Dat alles in een zo’n dekplastic ingerold en zo de hongerige RX ingeduwd. Dikkere stukken in tassen ernaast. Gelijk vanmorgen mocht ik weer een stukkie sturen nadat ik hem vorige week donderdag na de laatste opdracht heb geparkeerd. Rijden in de RX is altijd een feestje helemaal als er iets leuks achteraan komt…. Soppuhh.
De binnenkant uitzuigen want het snoeiafval is niet bepaald schoon. De achterbak helemaal leeg, dus maar eens gekeken wat onder de kleppen te zien is. Het lijkt wel of alles nog nooit het daglicht heeft gezien. Na 16 jaar nog steeds helemaal compleet en zgan.

Bijlagen

• IMG_9796.jpeg
    IMG_9796.jpeg
    2,8 MB · Weergaven: 15
  • IMG_9794.jpeg
    IMG_9794.jpeg
    2,9 MB · Weergaven: 14
De RX rondom aangepakt. Geen tijd om te polijsten dus een beetje vals gespeeld met een glaze. De Cloak van M&K gebruikt en als wax de 845 van Collinite.
Binnenkort de velgen aanpakken. Zijn wel netjes, gepoedercoat, maar die wil ik graag in de coating hebben en daarvoor moeten ze natuurlijk brandschoon zijn.
Bekijk bijlage 185470
Hoe lang blijft de Collinite zitten op jouw auto?