Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Of rijden als een ouwe sok (zoals ik :LOL: ). Dan krijg je bijna geen remstof op je velgen :geek:
Je bedoelt remmen als een oude sok 😆
Gewoon tijdig door alle 'versnellingen' terugflipperen en het laatste stukje regeneratief remmen en laten uitrollen. Je moet dan wel regelmatig flinke sch*t hebben aan het verkeer achter je :p

Leuke update, maar was het nodig en hoe merk je verschil tussen voor en na?
Het was niet acuut nodig want er zat mini barstjes in de draagarmrubbers en de slijtage aan de banden was aan de binnenkant iets te zien. Motorsteunen waren ook op termijn aan de beurt en gelijk meegenomen. Er zitten nu RCF rubbers onder en ik merk het zeker . Ben eerst eens rustig aan begonnen met bochten te nemen en ja ik kan er weer strakker er doorheen ! Ook tot 217 km/h gedroeg het rechtuit gedrag prima maar ja.... ik kon niet harder want te druk ;-)
Heb het laten doen door iemand die in onze IS-F groep zit en die alles weet van de IS-F. Als je het door de dealer moet laten doen dan wordt je er niet fris van. En ja mbt sociaal aspect zie je elkaar ook weer ;-)

Een IS-F met vijf litertjes in acht cilinders en 311 kW heeft natuurlijk wel wat gewicht te verstouwen voorin en koppel weg te werken achteraan .... 😁

• Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken