1e maal Lexus eigenaar

Goed om de HHC te doen alhoewel de kans op problemen zeer gering zijn en je hebt een lage km stand. In ieder geval nog 4 jaar zekerheid vanuit Lexus. Daarna zijn de cellen relatief makkelijk te vervangen. Daarover is genoeg te vinden via de gebruikelijke virtuele kanalen.

• Leuk
Waarderingen: Advaita
Goed om de HHC te doen alhoewel de kans op problemen zeer gering zijn en je hebt een lage km stand. In ieder geval nog 4 jaar zekerheid vanuit Lexus. Daarna zijn de cellen relatief makkelijk te vervangen. Daarover is genoeg te vinden via de gebruikelijke virtuele kanalen.
Wilde het gewoon zeker weten of alles nog in orde was.
Klopt, heb al complete gereviseerde batterijen gezien voor ā‚¬400, dus goed te doen.

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Update:

Nadat een enthousiaste bestuurder bij het inparkeren zijn auto contact liet maken met mijn geparkeerde CT was het wel even schrikken!
Screenshot_20250407_195839_WhatsApp.jpg
Screenshot_20250407_195801_Gallery.jpg

Gelukkig stond "de dader" nog naast mij geparkeerd en kom ik middels een vriendelijk briefje onder de ruitenwisser contact leggen.
Uiteindelijk is de schade verholpen en verhaald.
Voorbumper, spatbord en portier zijn opnieuw gespoten.
Fijn dat er nog eerlijke mensen rondlopen.

Balen, maar gelukkig eindelijk iemand die z'n gegevens heeft gedeeld (eigenlijk al triest dat ik dit als 'gelukkig' moet benoemen).
Hoop voor je dat het weer richting het origineel kan komen!

Er zijn mensen die een ander niet wat gunnen. Heb het zelf ook meegemaakt. Gelukkig niet zo ernstig dat het er niet uitgepoetst kon worden. Ik probeer meestal in een parkeergarage tussen auto's te parkeren. Als je langs een voetgangerpad parkeert is de kans veel groter dat ze de sleutel er even langs laten gaan... En ja, tussen auto's kunnen deuren uitzwaaien maar gelukkig nog niet meegemaakt. In NL is dat veel minder een probleem dat bv in de USA. Gegarandeerd dat je daar deuken oploopt als je er naast parkeert. Ik weet niet waarom dat is. Wellicht meer arm dan rijk en dus onverschillig?

Dat is het hem net, mijn auto staat altijd tussen andere auto's geparkeerd maar schijnbaar boeit het mensen gewoonweg niet.
Dit is ook niet het gevolg van een openslaande deur.
Krijg het er niet uitgepoetst, door de lak heen.

• Verdrietig
Waarderingen: Bobusa en quattrootje