Speedy J
Actief
- 27 mrt 2012
- 324
- 333
- 63
Helemaal nadat de jongens van het poetsbedrijf er mee aan de gang zijn geweest, inclusief twee lagen van de spray die jij ook gebruikt. Om door een ringetje te halen 

Je legt de lat weer op een mooi hoog niveau!Helemaal nadat de jongens van het poetsbedrijf er mee aan de gang zijn geweest, inclusief twee lagen van de spray die jij ook gebruikt. Om door een ringetje te halen![]()
@Paulus ISF heeft zich idd opgegeven (Paul: lees je berichten evenMaar wellicht komt de IS-F nog...dat is wel even genieten qua geluid! Oh wacht ff.. LS400 (hoe kon ik dat vergeten) en LS430 natuurlijk ook wel.
Mag ik dan naast jou parkeren? Ik weet niet eens of ik aan wassen toe kom... enorm drukke week.Tjezus, de mijne gaat uit de toom vallen
.
@Paulus ISF heeft zich idd opgegeven (Paul: lees je berichten even) dus wat dat betreft gaat het genieten worden!
Over genieten gesproken: ik zou heel graag even bij iemand het ML audiosysteem willen ervaren. Ik vermoed dat dat vast wel mogelijk is![]()
Leuk, speciaal voor de meeting een spiksplinternieuwe Lexus recht vanuit de showroom. Wat een juweeltjeZe is klaar voor zaterdag![]()
Mijn auto heeft wel wat gebruikssporen hoor, helaas. Van voordat ik hem had, dat wel. Maaruh de zilverkleurige LS van een mede forummer wiens naam ik niet zal noemenLeuk, speciaal voor de meeting een spiksplinternieuwe Lexus recht vanuit de showroom. Wat een juweeltje![]()
![]()
dan ben je officieel OUD....De meesten van ons zijn nog uit de tijd van cheques en stapeltjes contanten.
Tikkie laatst pas voor een eerste keer gebruikt.
"gelukkig" (whéééTjezus, de mijne gaat uit de toom vallen
.
Dank je @Speedy JMaaruh de zilverkleurige LS van een mede forummer wiens naam ik niet zal noemenkomt ook en die is daadwerkelijk in nieuwstaat. Heel bijzonder.