24 mei 2025: meeting The Gallery Brummen

Op welke dag of dagen zou je kunnen?

• zaterdag 10 mei

Stemmen: 11 50,0%
  • zaterdag 17 mei

Stemmen: 14 63,6%
  • zaterdag 24 mei

Stemmen: 18 81,8%
  • zaterdag 31 mei

Stemmen: 16 72,7%

• Totaal aantal stemmers
    22
  • Opiniepeiling gesloten .
Helemaal nadat de jongens van het poetsbedrijf er mee aan de gang zijn geweest, inclusief twee lagen van de spray die jij ook gebruikt. Om door een ringetje te halen (y)
Je legt de lat weer op een mooi hoog niveau!
Aan de andere kant gaan we nu natuurlijk zaterdag extra op de details letten :cool:

Ik heb alleen vrijdagmiddag even om de auto te fatsoeneren. Het volledige pakket aan kleien en polijsten gaat me niet lukken maar bij aflevering 2,5 maand geleden hadden ze dat al voor me gedaan dus heel erg kan het niet wezen 😁

Daarentegen neem ik wel een flesje en doekje mee om ter plekke nog even snel de vliegen van de motorkap te halen en de velgen weer te laten blinken :p

• Haha
Waarderingen: Rayminidas
Maar natuurlijk, alleen moeten ze wel rijden want stilstaand kun je revven wat je wil, er gebeurt niks :ROFLMAO:

Maar wellicht komt de IS-F nog...dat is wel even genieten qua geluid! Oh wacht ff.. LS400 (hoe kon ik dat vergeten) en LS430 natuurlijk ook wel.

Laatst bewerkt:
Maar wellicht komt de IS-F nog...dat is wel even genieten qua geluid! Oh wacht ff.. LS400 (hoe kon ik dat vergeten) en LS430 natuurlijk ook wel.
@Paulus ISF heeft zich idd opgegeven (Paul: lees je berichten even ;) ) dus wat dat betreft gaat het genieten worden!

Over genieten gesproken: ik zou heel graag even bij iemand het ML audiosysteem willen ervaren. Ik vermoed dat dat vast wel mogelijk is 😋

@Paulus ISF heeft zich idd opgegeven (Paul: lees je berichten even ;) ) dus wat dat betreft gaat het genieten worden!

Over genieten gesproken: ik zou heel graag even bij iemand het ML audiosysteem willen ervaren. Ik vermoed dat dat vast wel mogelijk is 😋

Mijn bescheiden CT-je heeft een ML systeem, feel free.
Ben zelf ook wel benieuwd hoeveel verschil er zit in ML systemen in andere Lexi

Don't worry, zo te zien krijgen we dat water zaterdag(middag) toch wel :rolleyes:

Kunnen we wel mooi alle 'beading' zien (waterdruppels die mooi op o.a. de motorkap liggen, resultaat van mooi gepoetste auto's) :D

Een DVD afspelen werkt ook altijd goed als demo van het ML-systeem. Vind ik iedere keer weer indrukwekkend 🙂 Even luisteren is uiteraard geen probleem! Ik denk dat ik een camera meeneem. Wel zo leuk om wat foto’s van hogere kwaliteit te schieten toch?

Dat is zeker een goed idee Dennis!

Ik heb zelf een dvd van Sensation White achterin de auto zitten. Ga ik wel eens in de tuin achterin de auto zitten... en genieten :giggle:
Leuk, speciaal voor de meeting een spiksplinternieuwe Lexus recht vanuit de showroom. Wat een juweeltje 💎 😆
Mijn auto heeft wel wat gebruikssporen hoor, helaas. Van voordat ik hem had, dat wel. Maaruh de zilverkleurige LS van een mede forummer wiens naam ik niet zal noemen :eyes: komt ook en die is daadwerkelijk in nieuwstaat. Heel bijzonder.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Bobusa en Lexus_Dennis
Maaruh de zilverkleurige LS van een mede forummer wiens naam ik niet zal noemen :eyes: komt ook en die is daadwerkelijk in nieuwstaat. Heel bijzonder.
Dank je @Speedy J :D
Ik weet alleen niet of ik tegen een professioneel poets bedrijf aankan met mijn flesje Autoglym ceramic spray, zo te zien hebben ze die van jou gepolijst!
Maar ik ben inderdaad blij dat mijn 2 vorige eigenaren een ouder echtpaar was en nu dus weer :trollface:. En altijd binnen gestaan, dat help ook 👌