24 mei 2025: meeting The Gallery Brummen

Op welke dag of dagen zou je kunnen?

• zaterdag 10 mei

Stemmen: 11 50,0%
  • zaterdag 17 mei

Stemmen: 14 63,6%
  • zaterdag 24 mei

Stemmen: 18 81,8%
  • zaterdag 31 mei

Stemmen: 16 72,7%

• Totaal aantal stemmers
    22
  • Opiniepeiling gesloten .
NB ik had ergens gezien dat @Higgie ook even langs wilde komen?
Helaas, @Higgie kan de benzine niet betalen..... Gelukkig is deze zuiniger dan m'n LS 600h, anders kwam ik de straat niet meer uit.... :eyes:

Verbruik.jpg

Ik zit wel nog in de lappenmand maar aan de betere hand. Ik ga proberen af te reizen en ik kom vooralsnog alleen en met de IS F. En sluit aan bij het arrangement. Ciao…

• Leuk
Waarderingen: quattrootje
Word je al zenuwachtig Paniekje? :LOL:

Net even alles afgestemd met The Gallery.
  • We zijn vanaf 11u welkom op de parkeerplaats helemaal achteraan. Bij aankomst rechtdoor rijden, voorbij het gebouw zelf en op het achterste stuk van de parkeerplaats is een ruimte voor meetings/clubs e.d.
  • Ik ben er iets eerder (10.30 denk ik) dus mijn witte IS zal daar al staan
  • Ik zal denk ik het eerste uurtje bij de ingang staan om iedereen die met een Lexus aan komt zetten even te begroeten. Kan ik gelijk je naam even afvinken en zien wie er achter welke forumnaam schuilt :LOL:.
  • Laten we rond 11.30/11.45 naar onze ruimte boven, naast het Grand Café, gaan en daar koffie/thee met appelgebak nuttigen en wat bijkletsen.
    Kom je later? Geen probleem, schuif gewoon aan als je aankomt, het gebak zal op je staan te wachten.
  • Ik heb het zo geregeld dat we plek hebben voor 15 auto's (dat zijn de mensen die hebben aangegeven te komen).
  • We hebben ook voor 15 personen het koffie/thee/appeltaart arrangement.
    Iedereen die extra meekomt (ik begreep o.m. bij @Speedy J & @D43m0n) kunnen zelf bij het Grand Café iets naar eigen keuze halen (en betalen) en dan bij ons aanschuiven (er is ruimte zat). Dat is een stuk goedkoper dan zo'n heel koffie arrangement waar je dus ook per persoon voor een parkeerplaats betaald (waar de autoeigenaar al voor heeft betaald).
  • Mensen die later nog iets willen nuttigen (drinken, iets te eten) kunnen dat op eigen gelegenheid en -kosten in het Grand Café doen.
  • We zullen niet de hele dag onze eigen ruimte hebben. De ruimte is ook niet afgesloten dus laat er geen (waardevolle) spullen liggen.
  • Heb je je niet opgegeven en wil je toch komen? Ook dat kan en vinden we zeker leuk alleen zal je je mooie Lexus tussen het gepeupel moeten parkeren en zelf even naar believen een drankje moeten halen.

The Gallery is zaterdags tot 16u open maar voel je vrij te gaan wanneer je wil. We hebben geen eindtijd voor onze meeting.
    Adres: Arnhemsestraat 47 in Brummen
    Website - menukaart
    Ik heb goed weer aangevinkt maar kan geen garanties geven dus fingers crossed :sneaky:
    Ben je op zaterdag plots verhinderd oid, stuur me een PB via het forum, ik check m'n berichten met enige (on)regelmaat.
Ik stuur eind van de dag de 15 personen die aangegeven hebben te komen via een PB een Tikkie QR voor die 14,50.
Toevoeging: Ik geloof niet dat je bij je Tikkie een eigen tekst kan opgeven dus weet ik dan niet wie er betaald heeft. Stuur me zodoende na je betaling even een PB met de naam die in je Tikkie staat, dan weet ik dat je betaald hebt.
Als iedereen vóór zaterdag kan betalen dan wordt dat gewaardeerd 😄

Vragen? Opmerkingen? Stel ze gerust.
Tot zaterdag!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n en Bobusa
ik heb geen tikkie...kun je mij je bankgegevens prive opsturen ?
Idd, niet iedereen zal de Tikkie-app hebben.
Ik stuur iedereen een link met een betaalverzoek via mijn SNS bank-app (dus ja, die is te vertrouwen dus je kan er op klikken :LOL: ).

edit, alle PB's zijn verstuurd.
Reply er even op als je betaald hebt met de naam van je rekeningnummer; ik zie natuurlijk je forum-naam niet bij de overschrijving (tenzij je het daar in kan zetten, dat mag ook).

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa
Je hebt geen Tikkie app nodig voor een betaalverzoek. Enkel de bank-app is voldoende.
Klopt.
Ik heb het toch maar niet via een Tikkie gedaan maar idd via een betaalverzoek van mijn bank, dat werkt bij iedereen (want iedereen heeft tegenwoordig wel een bank-app op zijn telefoon/tablet).

Een Tikkie is wat anoniemer (je ziet de rekeningnummers niet van elkaar, alleen de rekeningnaam) maar niet iedereen heeft dat (hint: is gratis en wel heel erg makkelijk in gebruik :cool: ).

ik ga proberen om de stof er af te wassen maar met de voorspellingen hou ik een slag om de arm 😇