Rayminidas
Hoort erbij
- 30 okt 2024
- 82
- 114
- 33
Streng edoch rechtvaardigAan allen: ik tel geen duimpjes maar alleen berichten waarin het aantal personen staat![]()

Streng edoch rechtvaardigAan allen: ik tel geen duimpjes maar alleen berichten waarin het aantal personen staat![]()
Ach, ik kan er niet van wakker liggen als ik toch met de trein mee “moet”.Top! Ik tel op maandag de 19e alle berichten met toezeggingen dus tot die tijd kan je je bericht nog aanpassen.
Jammer maar helaas. Wellicht een volgende keer.bij mij is er iets tussen gekomen, kan helaas niet aanwezig zijn
Idd wat @Speedy J zegt.ik kan het betalen hoor en zal dat ook doen maar zo maar even een vraag uit nieuwsgierigheid...koffie met gebak ....14,50 ????
Ik ben er vaker geweest. De laatste keer is wel wat jaren geleden maar dat cafe serveerde toen goed en lekker spul. Niet te vergelijken met Metropole in Druten bijvoorbeeld. Daar parkeer je je auto gratis maar betaal je €15 entree. En dan heb je enkel de mogelijkheid om rond te lopen. Bij The Gallery mag je gratis parkeren, gratis naar binnen en rondlopen. Voor het entreebedrag van Metropole krijg je nu koffie/thee met gebak, een plek bij elkaar om te parkeren en te zitten. Goeie deal hoor! De lekkere geur van oude auto's krijg je er gratis bijAlternatief had ook een saaie carpoolplaats of parkeerplaats van een Mac kunnen worden maar dat vonden ik en wat anderen niet echt een tof idee.