24 mei 2025: meeting The Gallery Brummen

Op welke dag of dagen zou je kunnen?

• zaterdag 10 mei

Stemmen: 11 50,0%
  • zaterdag 17 mei

Stemmen: 14 63,6%
  • zaterdag 24 mei

Stemmen: 18 81,8%
  • zaterdag 31 mei

Stemmen: 16 72,7%

• Totaal aantal stemmers
    22
  • Opiniepeiling gesloten .
ik kan het betalen hoor en zal dat ook doen maar zo maar even een vraag uit nieuwsgierigheid...koffie met gebak ....14,50 ????

Ik denk dat die 7,50 euro voor het reserveren van de parkeerruimte en het zaaltje hierbij in zit. Dan zal het nog verrekt lekkere koffie zijn, maar goed.

Meneer Aaldering heeft overigens ook genoeg auto's te onderhouden :trollface:

ik kan het betalen hoor en zal dat ook doen maar zo maar even een vraag uit nieuwsgierigheid...koffie met gebak ....14,50 ????
Idd wat @Speedy J zegt.
Tja, 't blijft een commercieel bedrijf waar autoclubs graag meetings houden dus ik snap ze opzich wel.

Alternatief had ook een saaie carpoolplaats of parkeerplaats van een Mac kunnen worden maar dat vonden ik en wat anderen niet echt een tof idee.

• Leuk
Waarderingen: wilcom2005
Alternatief had ook een saaie carpoolplaats of parkeerplaats van een Mac kunnen worden maar dat vonden ik en wat anderen niet echt een tof idee.
Ik ben er vaker geweest. De laatste keer is wel wat jaren geleden maar dat cafe serveerde toen goed en lekker spul. Niet te vergelijken met Metropole in Druten bijvoorbeeld. Daar parkeer je je auto gratis maar betaal je €15 entree. En dan heb je enkel de mogelijkheid om rond te lopen. Bij The Gallery mag je gratis parkeren, gratis naar binnen en rondlopen. Voor het entreebedrag van Metropole krijg je nu koffie/thee met gebak, een plek bij elkaar om te parkeren en te zitten. Goeie deal hoor! De lekkere geur van oude auto's krijg je er gratis bij :LOL: