Net weer even gebeld met The Gallery.
Het exacte aantal auto's is niet zo heel interessant. Het aantal mensen (die gebruik willen maken van het arrangement) wel.
Ook moet er in 1 keer betaald worden (dus niet individueel).
Er is een marge van zo'n 2 of 3 personen maar het aantal wat ik uiteindelijk door zal geven (1 week van tevoren) wordt doorberekend.
Ik stel voor te kiezen voor het
koffie+gebak arrangement à 14,50 pp en dat we daar rond
11.00u verzamelen. Dan nuttigen we eerst die koffie rond 11.30-12u en kunnen we daarna rondkijken.
Voor dat geld kan je auto op een gereserveerde plek achter het gebouw staan, hebben we de groepsruimte en krijg je koffie of thee en appelgebak met (of zonder) slagroom.
Wil je daarnaast nog iets nuttigen (drinken of een lunch) dan kan dat op eigen gelegenheid en -kosten in het Grand Café.
Opgeven:
Ik moet zo exact mogelijk weten hoeveel mensen er gebruik gaan maken van het koffie arrangement.
Ik stel voor dit te doen dmv een reactie op dit bericht met daarin aangegeven met hoeveel mensen je
deelneemt aan het arrangement (zo komt mijn zoon van 15 wel mee maar lust hij geen koffie (en hoeft/wil ook niet bij al die volwassenen zitten) dus die tel ik niet mee). Per persoon/bericht verwacht ik dat er 1 auto komt. Kom je met meerdere personen en -auto's (leuk!), zet dat er svp even bij.
Dit kan t/m zondag 18 mei (tot die tijd kan je altijd je bericht nog aanpassen) zodat ik de aantallen maandag de 19e doorgeef.
Betaling:
De rekening moet in 1 keer betaald worden. Daar was men vrij duidelijk in.
Er moet dus betaald worden voor het opgegeven aantal.
Ik wil dat best op me nemen maar dan vind ik het wel fijn dat dat vooraf met iedereen geregeld is.
Ik stuur zodoende maandag de 19e de personen die aangegeven hebben te komen een bericht met de QR code van een Tikkie (of mijn rekeninggegevens) met het verzoek dat vóór de 24e te betalen. Later afzeggen en je geld terugkrijgen is dus helaas niet mogelijk (even om misverstanden voor te zijn).
Al met al toch wel weer het nodige geregel voor een 'spontane' meeting.
Gewoon ergens op een parkeerplaats tegen banden schoppen was eenvoudiger en laagdrempeliger geweest (zoiets had ik eigenlijk een beetje voor ogen).
Het organiseren vind ik zeker niet erg om te doen alleen had ik verwacht dat er minder bij kwam kijken.
Maargoed, de locatie is natuurlijk leuk en we gaan ons daar zeker vermaken! Ik heb er zeker zin in en ben benieuwd naar al die andere Lexus-gekkies
Vragen, opmerkingen of tips? Stel ze gerust.