Speedy J
Actief
- 27 mrt 2012
- 306
- 298
- 63
Ik had al even gekeken of er ook een haventje is waar ik de boot kan aanleggen maar die is er niet. Dus inderdaad ergens op het parkeerterrein 

Brummen ligt naast de IJssel. Ik zie een jachthaven ter hoogte van Dieren, bij EuroParcs.Ik had al even gekeken of er ook een haventje is waar ik de boot kan aanleggen maar die is er niet. Dus inderdaad ergens op het parkeerterrein![]()
Ik doe de aanname (maar ik kan dat nog navragen) dat het niet veel uitmaakt met hoeveel mensen we komen. We hebben de hele bovenruimte (een zaaltje voor max. 45 personen) en we betalen per persoon.Is het niet handig om een lijstje te maken met deelnemers en aantal meekomende ?
Sommigen laden de hele familie in de LS, anderen komen alleen in de IS …
Wat mij betreft prima!Zal ik maar gewoon het koffie+gebak arrangement in de middag doen?
Als je je landjacht aanlegt, gooi je gewoon wat stootwillen/fenders naar buiten? Laat ze daar maar tegen aan trappenPS Tegen banden aanschoppen? Het moet niet gekker worden, ik laat toch niemand tegen mijn banden schoppen
In dat koffiearrangement zit koffie óf thee.Overigens neem ik aan dat er voor de niet-koffiedrinkers ook gewoon thee of fris is?
Top! Ik tel op maandag de 19e alle berichten met toezeggingen dus tot die tijd kan je je bericht nog aanpassen.De laatste week van mei en de eerste van de maand daarna, maken wij een rondreis door Zwitserland en Italië. Althans zo is nu de planning. Er is ook een kans dat diereis niet doorgaat. Dan ga ik alles op alles zetten om bij de meeting te zijn. Dus count me in
. Ik kom dan alleen in / met de RX.