600h 0f 460

Vervolg van mijn zoektocht, afgelopen dinsdag in Belgie naar een witte 600 ls h met otteman zetel wezen kijken, de afstand viel opzich wel mee nog geen 200 km maar dan wel eerst langs Antwerpen en Brussel, waar op de snelweg tussen deze plaatsen 2 x een test met kreukelzone's uitgevoerd was en dus voor de nodige vertraging zorgde
Eenmaal aangekomen was het weer snel bekeken de voorbumper was aan beide kanten bij de aansluiting van de koplampen licht verbogen, gekreukeld en sloot niet aan bij de koplampen, verder niets te zien aan de bumper, waarschijnlijk overgespoten zonder alle kreukels eruit te halen en ja natuurlijk op de foto's niet te zien, daarnaast was de armleuning van zowel de bestuurderskant als in het midden op de randen kaal, erg lelijk.
Was dan deze tocht ook weer voor niets, nee weer 2 dingen geleerd, ten eerste zo'n L is wel erg lang, de otteman stoel ziet er geweldig uit enkel het middenconsole achter vind ik persoonlijk een beetje lomp overkomen, beide optie's zijn ook niet nodig als je enkel met je vrouw voor in de auto zit
Mijn zoektocht gaat weer verder naar een 600 h 0f een 460

Wijze praat.
Ik zou zelf ook geen "L" nemen, beetje nutteloos als je geen CEO hoeft te vervoeren, hetzelfde voor Ottoman stoelen, leuk voor kinderen achterin zodat ze een beetje bezig zijn achterin, kunnen ze lekker met de knopjes spelen.

Ik vind mijn GS al een hele happening op de parkeerplaats bij AH, met een LS moet je dan helemaal geen haast hebben!

• Leuk
Waarderingen: Henny
Wijze praat.
Ik zou zelf ook geen "L" nemen, beetje nutteloos als je geen CEO hoeft te vervoeren, hetzelfde voor Ottoman stoelen, leuk voor kinderen achterin zodat ze een beetje bezig zijn achterin, kunnen ze lekker met de knopjes spelen.
Heb geen kinderen en als ik die wel zou hebben zouden ze ( al aardig ) volwassen zijn en waarschijnlijk met andere knopjes spelen :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: wilcom2005
Vraagje, welke ls zou u kiezen
2008 83000 km geen schuifdak 9f
2013 200000 km president uitvoering ?

Voor beide zijn argumenten te bedenken.

Los van eisen/wensen tav kleur exterieur/interieur, verdere opties en staat van de auto zou ik voor de 2013 gaan; scheelt vijf jaren. Dat zegt mij, kaal gezien, meer dan kilometrage. Mits het onderhoud aantoonbaar gebeurd is en inzichtelijk is welke reparaties er zijn geweest (denk aan status draagarmen en veerpoten!). Historie bekend dus. Ook fijn om te weten wie vorige eigenaren zijn geweest en of de LS uit 2008 met dit kilometrage niet regelmatig lange tijd heeft stilgestaan.

Beide verdienen een uitgebreide proefrit. Deze auto's moet je ervaren, voelen. Trekt hij trillingsvrij op? Dat soort zaken.

2 ton km voor een LS is niet ruig. Mits...

Eventuele linkjes zijn welkom. Kunnen we even meekijken als je dat wil?

2013, 2013, 2013!!
Ziet er uit als een bruut, opzij jullie, maak plaats hier kom ik. :mad:
Als je een LS kunt rijden dan kun je ook de kosten betalen. Het zijn geen Aygo's en je weet maar nooit wat voor kosten je krijgt. Gelukkig deelt de 2013 heel veel met de vroegere modellen dus je kunt wel voor een schappelijke prijs aan onderdelen komen.
Technologisch ook een stap hoger, alleen jammer dat er geen touchscreen in zit maar zo'n dom irritant pookje. (latere modellen kregen een touchpad)

• Leuk
Voor beide zijn argumenten te bedenken.

Los van eisen/wensen tav kleur exterieur/interieur, verdere opties en staat van de auto zou ik voor de 2013 gaan; scheelt vijf jaren. Dat zegt mij, kaal gezien, meer dan kilometrage. Mits het onderhoud aantoonbaar gebeurd is en inzichtelijk is welke reparaties er zijn geweest (denk aan status draagarmen en veerpoten!). Historie bekend dus. Ook fijn om te weten wie vorige eigenaren zijn geweest en of de LS uit 2008 met dit kilometrage niet regelmatig lange tijd heeft stilgestaan.

Beide verdienen een uitgebreide proefrit. Deze auto's moet je ervaren, voelen. Trekt hij trillingsvrij op? Dat soort zaken.

2 ton km voor een LS is niet ruig. Mits...

Eventuele linkjes zijn welkom. Kunnen we even meekijken als je dat wil?

Gezien het tijdstip van je bericht heb je er niet van kunnen slapen? 😅

Gefeliciteerd met de aanschaf! En natuurlijk zijn wij allen hiero nieuwsgierig naar foto’s van dit pareltje 🤩

• Haha
Geweldig! Weer een LS 600h in de club. Ik ben ook benieuwd naar je ervaringen en natuurlijk de foto rapportage😀

• Leuk
@Henny van harte met je LS!(y)(y)
Ben benieuwd naar de foto’s.

President-uitvoering is eigenlijk een must-have voor een LS, al zeg ik het zelf met m’n is (zonder hoofdletter nogwel) in de laagste uitvoering 😜

• Leuk
Proficiat Henny! Ben zeer benieuwd naar de foto's en je eerste ervaringen (y)

(Benieuwd of je dan ook je onderschrift aanpast)

• Leuk
Kijk, dat zijn de berichten! 🤗🤩
Veel plezier met ophalen vandaag! Enjoy the ride!

En wel foto's plaatsen he? We willen die beauty natuurlijk wel even kunnen bewonderen :cool: