600h 0f 460

Vervolg van mijn zoektocht, afgelopen dinsdag in Belgie naar een witte 600 ls h met otteman zetel wezen kijken, de afstand viel opzich wel mee nog geen 200 km maar dan wel eerst langs Antwerpen en Brussel, waar op de snelweg tussen deze plaatsen 2 x een test met kreukelzone's uitgevoerd was en dus voor de nodige vertraging zorgde
Eenmaal aangekomen was het weer snel bekeken de voorbumper was aan beide kanten bij de aansluiting van de koplampen licht verbogen, gekreukeld en sloot niet aan bij de koplampen, verder niets te zien aan de bumper, waarschijnlijk overgespoten zonder alle kreukels eruit te halen en ja natuurlijk op de foto's niet te zien, daarnaast was de armleuning van zowel de bestuurderskant als in het midden op de randen kaal, erg lelijk.
Was dan deze tocht ook weer voor niets, nee weer 2 dingen geleerd, ten eerste zo'n L is wel erg lang, de otteman stoel ziet er geweldig uit enkel het middenconsole achter vind ik persoonlijk een beetje lomp overkomen, beide optie's zijn ook niet nodig als je enkel met je vrouw voor in de auto zit
Mijn zoektocht gaat weer verder naar een 600 h 0f een 460

Wijze praat.
Ik zou zelf ook geen "L" nemen, beetje nutteloos als je geen CEO hoeft te vervoeren, hetzelfde voor Ottoman stoelen, leuk voor kinderen achterin zodat ze een beetje bezig zijn achterin, kunnen ze lekker met de knopjes spelen.

Ik vind mijn GS al een hele happening op de parkeerplaats bij AH, met een LS moet je dan helemaal geen haast hebben!

• Leuk
Waarderingen: Henny
Wijze praat.
Ik zou zelf ook geen "L" nemen, beetje nutteloos als je geen CEO hoeft te vervoeren, hetzelfde voor Ottoman stoelen, leuk voor kinderen achterin zodat ze een beetje bezig zijn achterin, kunnen ze lekker met de knopjes spelen.
Heb geen kinderen en als ik die wel zou hebben zouden ze ( al aardig ) volwassen zijn en waarschijnlijk met andere knopjes spelen :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: wilcom2005