Lexpeter
Heel actief
- 14 aug 2018
- 550
- 214
- 43
Je kunt hem zelf naturlijk ombouwen tot stationwagen, dat is is pas uniekuniek

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je kunt hem zelf naturlijk ombouwen tot stationwagen, dat is is pas uniekuniek
Heb geen kinderen en als ik die wel zou hebben zouden ze ( al aardig ) volwassen zijn en waarschijnlijk met andere knopjes spelenWijze praat.
Ik zou zelf ook geen "L" nemen, beetje nutteloos als je geen CEO hoeft te vervoeren, hetzelfde voor Ottoman stoelen, leuk voor kinderen achterin zodat ze een beetje bezig zijn achterin, kunnen ze lekker met de knopjes spelen.
Heb ik ook niet!Ik vind mijn GS al een hele happening op de parkeerplaats bij AH, met een LS moet je dan helemaal geen haast hebben!
Voor beide zijn argumenten te bedenken.
Los van eisen/wensen tav kleur exterieur/interieur, verdere opties en staat van de auto zou ik voor de 2013 gaan; scheelt vijf jaren. Dat zegt mij, kaal gezien, meer dan kilometrage. Mits het onderhoud aantoonbaar gebeurd is en inzichtelijk is welke reparaties er zijn geweest (denk aan status draagarmen en veerpoten!). Historie bekend dus. Ook fijn om te weten wie vorige eigenaren zijn geweest en of de LS uit 2008 met dit kilometrage niet regelmatig lange tijd heeft stilgestaan.
Beide verdienen een uitgebreide proefrit. Deze auto's moet je ervaren, voelen. Trekt hij trillingsvrij op? Dat soort zaken.
2 ton km voor een LS is niet ruig. Mits...
Eventuele linkjes zijn welkom. Kunnen we even meekijken als je dat wil?