Lexus_Dennis
Hoort erbij
- 6 mei 2025
- 44
- 94
- 18
Vanuit die gedachte doe ik ook mee!Als die 10,- voor deelname aan de verkiezing gaat naar het forum en/of de sponsor dan wil ik me best wel aanmelden voor die verkiezing![]()
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Vanuit die gedachte doe ik ook mee!Als die 10,- voor deelname aan de verkiezing gaat naar het forum en/of de sponsor dan wil ik me best wel aanmelden voor die verkiezing![]()
als ik dan naast jou ga staan wordt 't nog spannend ookVanuit die gedachte doe ik ook mee!
Wat leuk dat je ook mee doet. Ik zet je op de lijstals ik dan naast jou ga staan wordt 't nog spannend ook![]()
Ik wil het forum ook steunen, dus ik doe ook meeWat leuk dat je ook mee doet. Ik zet je op de lijst![]()
Nope, ik heb nog nooit op een nieuwere gestemd, voor mij is het belangrijker hoeveel "bloed, zweet en tranen" (En liefde) de eigenaar in zijn trots steekt.eigenlijk zou je 2 categorien moeten hebben ...1 voor oudere auto's en 1 voor relatief nieuwe auto's...een oudere kan meestal niet op tegen een bijna nieuwe auto denk ik..
Hmmm...ik heb mijn IS pas 3 maanden en ben net pas onder de motorkap aanbeland qua TLCNope, ik heb nog nooit op een nieuwere gestemd, voor mij is het belangrijker hoeveel "bloed, zweet en tranen" (En liefde) de eigenaar in zijn trots steekt.