Nieuwe Terugroepactie Lexus NX

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lexy
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Lexy

Actief
17 mrt 2023
234
140
43
Hallo,
Toevallig kom ik een terugroep voor mijn NX350h (2022) tegen op de rdw site.
Op mijn lexus site staat niks.
Dus voor diegene die het gemist hebben.
Na wat zoeken blijkt het al in juli 2024 door toyota/lexus opgemerkt. En dan komt het bijna een jaar later in nederland door. Maw don’t panic!

IMG_1709.jpeg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: dileepcm
Klinkt niet als een groot probleem; "Het geheugen van de camera, onderdeel van het Toyota Safety Sense 3.0 systeem, kan een fout geven wanneer het contact wordt uitgeschakeld. De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer, deze zal de calibratie ID controleren en indien nodig de software herprogrammeren. In uitzonderlijke gevallen zal de camera vervangen worden."

Op de RDW site staat een document (478 paginas), hier staan volgens mij alle kentekens vermeld die betrekking hebben op de terugroepactie.

• Leuk
Waarderingen: Lexy
Ik heb de hele lijst doorgenomen. Mijn kenteken staat er niet in. Terwijl er wel bij de rdw een terugroepactie gemeld staat. Voer ik bij lexus mijn VIN nummer in , dan staat er geen terugroepactie geregistreerd. Ik wacht wel af en check het af en toe. In de auto zelf heb ik nog niks geconstateerd aan meldingen o.i.d.

Effe opgezocht wat ze ermee bedoelen.

Calibration Identification (CALID) is een identificatie die wordt gebruikt om de verschillende kalibratieversies te volgen . Elke kalibratie (of softwareversie) heeft een unieke CAL-ID en wordt gebruikt om onderscheid te maken tussen verschillende versies van dezelfde kalibratie.
(Vlg google)

Een kalibratie-ID (CALID) is een unieke identificatiecode die gebruikt wordt om verschillende kalibratieversies van software of modules te onderscheiden. Het helpt bij het volgen en beheren van verschillende versies van een bepaalde software of module, zodat je precies weet welke versie je gebruikt.
(Vlg AI)