- 23 jan 2022
- 724
- 422
- 63
Inmiddels zijn we weer terug uit Schotland. Met de ferry van IJmuiden naar New Castle met de RX. Afgezien van het links rijden blijft het altijd een dingetje dat de maximumsnelheid op de verkeersborden in mijlen wordt weergegeven. Ik heb nagenoeg de hele vakantie gebruik gemaakt van de Lexus navigatie en die ook nog vlak voor vertrek laten updaten. Om mooie routes te rijden heb ik gewoon wat extra tussen punten ingevoerd zodat ik de gewenste route kon rijden.
Wat mij positief veraste was dat het dashboard welliswaar in km/h bleef aangegeven (modeljaar 2016-2019) maar dat ik wel een waarschuwing kreeg wanneer ik te hard reed. Dus in het dashboard staat dan bijvoorbeeld een wit verkeersbord met rode rand 40 en wanneer ik dan rond de 70 km/u reed kreeg ik een waarschuwing (bord verandert in een rood verkeersbord).
Kortom ik wordt steeds enthousiaster over de mogelijkheden.
Wat mij positief veraste was dat het dashboard welliswaar in km/h bleef aangegeven (modeljaar 2016-2019) maar dat ik wel een waarschuwing kreeg wanneer ik te hard reed. Dus in het dashboard staat dan bijvoorbeeld een wit verkeersbord met rode rand 40 en wanneer ik dan rond de 70 km/u reed kreeg ik een waarschuwing (bord verandert in een rood verkeersbord).
Kortom ik wordt steeds enthousiaster over de mogelijkheden.
Laatst bewerkt: