Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Doet hem dan mijn groeten. Als je de naam Romke noemt, zal hij zich zeker herinneren wie ik ben. Hij heeft destijds ook een aantal jaren in een Rangerover rondgereden.
@mark75 heb jij je F-sport velgen van de IS gen2 of 3? Van ebay zijn best wat gen3 f-sport velgen uit de VS te halen, dus dat zie ik als een optie. Maar weet niet of die hetzelfde zijn? Is die van jou ook een 35
@mark75 heb jij je F-sport velgen van de IS gen2 of 3? Van ebay zijn best wat gen3 f-sport velgen uit de VS te halen, dus dat zie ik als een optie. Maar weet niet of die hetzelfde zijn? Is die van jou ook een 350?
ze zijn er in 2010 opgekomen bij de vorige eigenaar. zijn dus gen2
maar als ik op de site van lexus kijk zijn deze velgens voor veel type's en bouwjaren geschikt
zie LInk.
bij de foto's van de meeting in Brummen staan wel heel wat foto's van mijn auto/velgen tussen
Featuring aggressive styling along with an exclusive dark graphite finish, these F-Sport forged aluminum wheels are sure to demand attention on the road. Forged from lightweight aluminum alloy which helps reduce unsprung weight, the wheels feature an ultra-strong, hub-centric design that ensures...
Thanks voor de verwijzing naar de fotos in Brummen. Dat maakt goed duidelijk wat je er onder hebt liggen.
In de beschrijving bij de link naar parts.lexus zie ik bouwjaren die volgens mij de IS type XE20 precies ondersteunen, dus jouw velgen komen ook daadwerkelijk netjes overeen met de generatie van de auto. eBay heeft enkele XE30 f-sport setjes staan, maar beschrijving geeft daar weer dat die voor op de achteras een ET waarde 50 hebben. Die vallen dan denk ik veel te ver naar binnen.
Nog een paar plaatjes geschoten terwijl de RX en de IS gezellig naast elkaar staan. Aangevuld met een Brit in bijna dezelfde kleur. Bekijk bijlage 183740
Ik zat te denken aan kleur in de richting van Gun Metal Gray. Maar in velgen configurators online zit gewoon zilver grijs er toch wel beter uit. Dus dat gaat het worden denk ik. Voor generatie2 IS350 is OEM niet heel eenvoudig te vinden. Denk dat het aftermarket gaat worden.