Anders dan anders

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

@mark75 heb jij je F-sport velgen van de IS gen2 of 3? Van ebay zijn best wat gen3 f-sport velgen uit de VS te halen, dus dat zie ik als een optie. Maar weet niet of die hetzelfde zijn? Is die van jou ook een 35

@mark75 heb jij je F-sport velgen van de IS gen2 of 3? Van ebay zijn best wat gen3 f-sport velgen uit de VS te halen, dus dat zie ik als een optie. Maar weet niet of die hetzelfde zijn? Is die van jou ook een 350?
ze zijn er in 2010 opgekomen bij de vorige eigenaar. zijn dus gen2
maar als ik op de site van lexus kijk zijn deze velgens voor veel type's en bouwjaren geschikt
zie LInk.
bij de foto's van de meeting in Brummen staan wel heel wat foto's van mijn auto/velgen tussen

• Leuk
Waarderingen: 350c-mo
Thanks voor de verwijzing naar de fotos in Brummen. Dat maakt goed duidelijk wat je er onder hebt liggen.
In de beschrijving bij de link naar parts.lexus zie ik bouwjaren die volgens mij de IS type XE20 precies ondersteunen, dus jouw velgen komen ook daadwerkelijk netjes overeen met de generatie van de auto. eBay heeft enkele XE30 f-sport setjes staan, maar beschrijving geeft daar weer dat die voor op de achteras een ET waarde 50 hebben. Die vallen dan denk ik veel te ver naar binnen.