Weer terug van weggeweest.

Fantastisch mooie RX.
En ook van je polijst skills ben ik erg onder de indruk.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Stefan O
@Bobusa ik heb YouTube er even bijgehaald. Grom ge-update en gereset. Nu ben ik de oude koppeling kwijt. Kijken of het nu beter werkt.

Ik ben nog niet zo handig met de Grom V line. Ik heb het systeem ge-update en de vorige eigenaar verwijderd (dat vind ik al heel wat) ik heb hem gekoppeld via Bluetooth maar het schijnt als ik hem koppel met hotspot dat hij automatisch oppikt. Alle filmpjes al bekeken maar bij mij verschijnt er iets anders in beeld……iemand handig met dit systeem? Ik hoor het graag en anders moet ik Motrade maar even bellen waar hij is ingebouwd.

• Leuk
Waarderingen: Robbie F
Welkom hier. Mooie Rx. Zie hem graag eens verschijnen als je in de buurt bent ipv je werkauto 😉

IMG_0609.png
IMG_2285.jpeg
IMG_1857.jpeg
a37a4384-cc15-42e4-b45e-3900b078e84c.jpeg

Dit waren mijn vorige Lexussen.
IS300h
GS250 f sport
RX400h
gS300

Wat een mooie auto. Ook de kleur wit :). Ik spaar even door zodat ik ook deze kan rijden. Nu nog genieten met het oude model.

• Leuk
Waarderingen: Stefan O
Niks mis met het oude model @Adje ik heb ook de RX400h gehad en die vind ik niet echt mooi maar wel een superfijne auto.
Dit model vind ik super mooi en ook nog eens een hele fijne auto, het sparen waard vind ik.

Laatst bewerkt:
Staat niet gek zo’n spoilertje……
Ik ben nog aan het twijfelen of ik de Lexus ga ontchromen…….denk ik nog ff over.
Daarnaast moet hij nog aangepakt worden maar zoals dat zo vaak gaat…..eerst druk voor anderen.
Van de week een S7 gedaan en dit weekeinde een S6.
Geen haast maar een coating erop zou wel lekker zijn zo voor het slechte weer uit.
IMG_9605.jpeg
IMG_9606.jpeg

IMG_9577.jpeg

Laatst bewerkt:
Staat niet gek zo’n spoilertje……
Ik ben nog aan het twijfelen of ik de Lexus ga ontchromen…….denk ik nog ff over.
Daarnaast moet hij nog aangepakt worden maar zoals dat zo vaak gaat…..eerst druk voor anderen.
Van de week een S7 gedaan en dit weekeinde een S6.
Geen haast maar een coating erop zou wel lekker zijn zo voor het slechte weer uit.
Bekijk bijlage 184362Bekijk bijlage 184363Bekijk bijlage 184365

Bekijk bijlage 184366
Neee!! Dat is een Audi! Eigenlijk willen we dat hier niet :trollface:

Ik ben autogek in het algemeen. Vind een heleboel auto’s mooi. Een S6 of S7 oid zou ik nooit kopen maar ik vind het wel mooi. En als je dan ook nog eens zo’n auto mooi mag maken dan is dat niet erg toch? Prachtige kleur waar ik echt wel van kan genieten. Lexus heeft de voorkeur maar ja…….die zijn er niet zoveel dus dan zou ik snel klaar zijn…😄

Ik ben autogek in het algemeen. Vind een heleboel auto’s mooi. Een S6 of S7 oid zou ik nooit kopen maar ik vind het wel mooi. En als je dan ook nog eens zo’n auto mooi mag maken dan is dat niet erg toch? Prachtige kleur waar ik echt wel van kan genieten. Lexus heeft de voorkeur maar ja…….die zijn er niet zoveel dus dan zou ik snel klaar zijn…😄
Idem hier. Heb tig jaar Audi gereden, vnl echt oudjes, al was de laatste een A6. De mooiste/meest bijzondere was natuurlijk de oerquattro, 19 jaar gehad, bijna concoursstaat. Vandaar mijn nickname :cool: .
Audi is voor mij een tijd terug behoorlijk van z'n voetstuk gevallen door alle issues die je hoort en de houding van Pon.
Ook ik blijf het erg mooie auto's vinden maar hoef er zelf echt geen een meer te bezitten.

Mooie auto's nóg mooier maken (poetsen) is nooit erg 😄

Ik woon ongeveer op de stippellijn NL/B.

De RC ziet er nu natuurlijk nog spik en span uit, maar zo eens per kwartaal laat ik hem toch maar poetsen.
Tussendoor spuit ik hem alleen maar af.

Maar, we kapen hier iemands topic 😳

Laatst bewerkt: