Neee!! Dat is een Audi! Eigenlijk willen we dat hier nietStaat niet gek zo’n spoilertje……
Ik ben nog aan het twijfelen of ik de Lexus ga ontchromen…….denk ik nog ff over.
Daarnaast moet hij nog aangepakt worden maar zoals dat zo vaak gaat…..eerst druk voor anderen.
Van de week een S7 gedaan en dit weekeinde een S6.
Geen haast maar een coating erop zou wel lekker zijn zo voor het slechte weer uit.
Bekijk bijlage 184362Bekijk bijlage 184363Bekijk bijlage 184365
Bekijk bijlage 184366
Idem hier. Heb tig jaar Audi gereden, vnl echt oudjes, al was de laatste een A6. De mooiste/meest bijzondere was natuurlijk de oerquattro, 19 jaar gehad, bijna concoursstaat. Vandaar mijn nicknameIk ben autogek in het algemeen. Vind een heleboel auto’s mooi. Een S6 of S7 oid zou ik nooit kopen maar ik vind het wel mooi. En als je dan ook nog eens zo’n auto mooi mag maken dan is dat niet erg toch? Prachtige kleur waar ik echt wel van kan genieten. Lexus heeft de voorkeur maar ja…….die zijn er niet zoveel dus dan zou ik snel klaar zijn…![]()
Mooie auto's nóg mooier maken (poetsen) is nooit erg![]()
Denk dat er best wel wat leden te vinden zijn die heel graag je nieuwe RC onder handen willen (en kunnen) nemen!tja, daar zoek ik nog iemand voor
![]()