- 26 jan 2024
- 17
- 8
- 3
Tijdens mijn vakantie in Frankrijk met mijn UX kreeg ik ineens tijdens het rijden de melding " wilt u alle ruiten sluiten"
Ik reed toen ongeveer stadsverkeer snelheid met mijn raam op een kiertje en het was mistig buiten en de auto was daardoor ook nat.
Ik kon toen de optie "ja" aanklikken en inderdaad alle ramen sloten.
Dit nogmaals geprobeerd want wist niet van het bestaan van deze functie. En ook geprobeerd met meerdere ramen open en inderdaad alle sloten met het aanklikken van "ja"
Maar nu probeer ik het weer uit nu ik weer thuis ben maar ik krijg de melding niet meer?
Zijn er meer Lexus UX rijders die deze melding al gehad hebben en weten wat deze melding triggerd.
Ik heb een UX Executive Predident Line.
Vast bedankt voor het meedenken.
Een enthousiaste UX rijder.
Ik reed toen ongeveer stadsverkeer snelheid met mijn raam op een kiertje en het was mistig buiten en de auto was daardoor ook nat.
Ik kon toen de optie "ja" aanklikken en inderdaad alle ramen sloten.
Dit nogmaals geprobeerd want wist niet van het bestaan van deze functie. En ook geprobeerd met meerdere ramen open en inderdaad alle sloten met het aanklikken van "ja"
Maar nu probeer ik het weer uit nu ik weer thuis ben maar ik krijg de melding niet meer?
Zijn er meer Lexus UX rijders die deze melding al gehad hebben en weten wat deze melding triggerd.
Ik heb een UX Executive Predident Line.
Vast bedankt voor het meedenken.
Een enthousiaste UX rijder.