Stuurverwarming

Bij de mijne:
Stuurverwarming handmatig op de juiste stand instellen. -Conciërge gaat hierdoor uit.- Nu de conciërge weer op automaat zetten en deze onthoudt je comfy instelling. Dit geldt ook voor stoelverwarming of koeling.
Ik heb verzaakt de handleiding te lezen. Bij mij gaat als het koud is automatisch stoel en stuur verwarming aan, maar ik wist niet dat je dat kon instellen. Afhankelijk van de weersomstandigheden gaat het een en ander aan, en tot nu toe is dat heel goed bevallen. Bij warma en koud weer is het altijd goed eigenlijk. Enige minpunt is dat de passagiers achter handmatig de stoel verwarming of ventilatie moeten instellen. En dat als ik de auto voor verwarming of koeling dat ik dan weer op de auto knop moet drukken.

• Leuk
Waarderingen: Raymond Schrave
Ik heb verzaakt de handleiding te lezen. Bij mij gaat als het koud is automatisch stoel en stuur verwarming aan, maar ik wist niet dat je dat kon instellen. Afhankelijk van de weersomstandigheden gaat het een en ander aan, en tot nu toe is dat heel goed bevallen. Bij warma en koud weer is het altijd goed eigenlijk. Enige minpunt is dat de passagiers achter handmatig de stoel verwarming of ventilatie moeten instellen. En dat als ik de auto voor verwarming of koeling dat ik dan weer op de auto knop moet drukken.
Denk dat mijn conciërge beetje te dom of lui was eind 2009. Stoelverwarming of koeling moet ik zelf instellen. Stuur zie ik vooralsnog geen knopje voor. Ruimte temperatuur gaat wel conform instelling. Jij hebt zeker het vlaggeschip de LS?

Hallo Raymond,

Alleen de facelift (vanaf eind 2012-2015) heeft mogelijk stuurwiel verwarming.

Die hebben er dan ook een grote duidelijke knop voor zitten.

Een 2009-2012 model heeft nooit stuurwiel verwarming helaas.
Nou lekker dan, heb ik weer. Koude handen….. Gelukkig doet de rest het prima.
Zonder gekheid, dank voor je antwoord🤜

Denk dat mijn conciërge beetje te dom of lui was eind 2009. Stoelverwarming of koeling moet ik zelf instellen. Stuur zie ik vooralsnog geen knopje voor. Ruimte temperatuur gaat wel conform instelling. Jij hebt zeker het vlaggeschip de LS?
Ik heb een RX450h+ (executive), het is wel een Europese import (Denemarken) met meer opties dan de in NL geleverde executive. De achterbank met ventilatie en verwarming zit niet op de NL uitvoering. Tov de president line lijkt het gat iets kleiner.

Ik heb een RX450h+ (executive), het is wel een Europese import (Denemarken) met meer opties dan de in NL geleverde executive. De achterbank met ventilatie en verwarming zit niet op de NL uitvoering. Tov de president line lijkt het gat iets kleiner.
Kijk daar komt de monkey uit de sleeve… hypermoderne uitvoering en zelfs de achterbank is meegenomen. In onze auto zit nooit iemand achterin. Wij hebben één kinderen, een jongetje van 30. Als die in de RX zit dan zit hij aan het stuur. 😂…..met kouwe klauwe😃
Gisteren voor de eerste keer de stoelverwarming aangehad, da’s toch wel pure luxe hoor. Zelfs de rug krijgt warmte.

Mijn oude LS 600h met m'n thermische camera... Zoals je ziet wordt het hout niet verwarmd, alleen maar het leer.

Bekijk bijlage 184841
Handig zo’n optie @Higgie. Ik ga eens kijken of mijn mobiel die optie ook heeft.
Ik neem wel eens wat pubers mee in de auto (voetbalteam van mijn zoon).
En er worden dan wel eens biologische windbriesjes gelaten.
Maar niemand die het dan toegeeft… :D

Warme Kerst @Higgie ❤️

Als je RX stuurwielverwarming heeft is daar links naast het stuur de knop voor te vinden, zie foto (generatie 4). De knop met het stuur schakelt de stuurwielverwarming in voor een minuut of 20 a 30. Daarna wordt die ook weer automatisch uitgeschakeld.
4283.jpg

Laatst bewerkt: