Bobusa
Stamgast
- 12 okt 2008
- 1.222
- 1.086
- 113
En bedenk: Wat je niet uitgeeft aan het leven, blijft achter in deze wereld....In 2026 komt de volledig elektrische Lexus ES 500e beschikbaar.....
En bedenk: Wat je niet uitgeeft aan het leven, blijft achter in deze wereld....In 2026 komt de volledig elektrische Lexus ES 500e beschikbaar.....
Klopt.Mijn schoonvader zei altijd: āhet laatste hemd heeft geen zakkenā.

.
Alleen je foto nog ff aanpassen, dan ben je weer helemaal bijZo, vanochtend daadwerkelijk afscheid genomen van onze NX. En vervolgens de auto welke verantwoordelijk is voor onze terugkeer naar 100% EV welkom geheten.
Daardoor is de titel van dit draadje aangepast door drie letters toe te voegen.
Meer verhalende toevoeging zal er dit jaar niet meer volgen. Geduld tot volgend jaar betrachten is dus noodzakelijkā¦.
Leuke, hoopvolle toevoeging in je signature
. Geniet van jullie Kia!
Geen NX, maar dit kan ook welā¦.Net, tussen het boodschappen doen door, snel wat kiekjes geschoten.
Dit is 'm dus
Bekijk bijlage 184882
rest vind je hier
![]()
260102 Another new kid on the block
On December 31st we part exchanged our my 2016 Lexus NX 300 hybrid for a full electric 2023 KIA Niro.www.flickr.com

Nee! een gewone Kia in ons Lexus forum! Foei!Net, tussen het boodschappen doen door, snel wat kiekjes geschoten.
Dit is 'm dus
Bekijk bijlage 184882
rest vind je hier
![]()
260102 Another new kid on the block
On December 31st we part exchanged our my 2016 Lexus NX 300 hybrid for a full electric 2023 KIA Niro.www.flickr.com

Ik vind het niet vreemd hoor want ik denk er precies hetzelfde over. Je merkt heel duidelijk dat men bij Toyota niet in elektrisch rijden gelooft of het op zijn minst geen prioriteit vindt. Actieradius is middelmatig, laadsnelheid zit aan de onderste acceptabele grens, infotainment loopt flink achter, en bij alle Toyota / Lexus EV's het typische EV euvel dat je achterin teveel met je knieƫn omhoog zit. Ik zou best willen overstappen naar elektrisch maar tenzij er opeens een flinke kwaliteitssprong wordt gemaakt zal mijn volgende auto geen Lexus worden.Onbegrijpelijk: onze Niro uit 2023 is de EV welke Lexus noch Toyota anno 2026 nog steeds niet in de showroom hebben weten te toveren.
. Nog steeds achter onze keuze van de UX300e 2.0
(73kWh). Veel geluk met de Kia, maar ik ben het met "er!k" eens, we gaan je vast en zeker terug zien.