Spamhoek!

Klinkt als retrofitting van Lexus.

Volgens mij stonden de oude typeaanduiding voor sedans gelinkt waren/zijn aan de Amerikaanse klasse-indeling: Intermediate, Executive en Luxury Sedan.

Maar GS heb ik niet helder: GT, Grand?

De CT was een Compact-klasse, maar dan geen sedan maar een Tourer.

Tja, beste @Bobusa , dat ligt toch echt wel wat genuanceerder. We kunnen nou echt niet zeggen dat er uit Japan zelf muisstille wagens komen, die nooit wat hebben.

Tja, beste @Bobusa , dat ligt toch echt wel wat genuanceerder. We kunnen nou echt niet zeggen dat er uit Japan zelf muisstille wagens komen, die nooit wat hebben.
Mijn antwoord klonk inderdaad vrij resoluut. 100% bestaat natuurlijk niet, alleen de kans op een probleem bij een auto uit een Japanse fabriek is een stuk kleiner. En ja, ook Toyota en Lexus hebben genoeg TSB's (gelukkig met oplossingen).

Nee gelukkig niet zeg.

:LOL:

Jarno
Ik geef bij een langere toch rit de voorkeur aan het geluid van Mark Levinson dat op beschaafde wijze een strijkkwartet reproduceert. Rijden met zo'n LFA is natuurlijk best sensationeel, maar die pokkenherrie bij accelereren is om gek van te worden. En stationair klinkt het ding als een rochelende motorboot. Smaken kunnen erg uiteen lopen :cool:

Klinkt als retrofitting van Lexus.

Volgens mij stonden de oude typeaanduiding voor sedans gelinkt waren/zijn aan de Amerikaanse klasse-indeling: Intermediate, Executive en Luxury Sedan.

Maar GS heb ik niet helder: GT, Grand?

De CT was een Compact-klasse, maar dan geen sedan maar een Tourer.

Grand Sport

• Leuk
Waarderingen: Lustigson
1779174404347.png

Bron Wiki voor wat het waard is...

• Leuk
Waarderingen: Lustigson en Arbitrator
Grote Sedan vertaalt ook lekker naar het Nederlands en nog belangrijker: iedereen weet daardoor direct dat ik een grote auto rijd.