Even een update. Leverdatum is nog steeds half juli volgens Lexus Zwolle dus dat is mooi. Op mijn verzoek hebben ze bijpassende matten (voor en achter) besteld en deze zijn al binnen (foto van USA Lexus.com). Helaas zijn deze matten in Nederland niet standaard leverbaar maar Lexus Zwolle kon ze dus toch leveren. Super Service!
Bekijk bijlage 185800
Ik wilde ook graag een DashCam in de RZ maar ben nog niet enthousiast over wat Lexus Zwolle kan leveren en vond het veel te duur. Het is ook te zichtbaar en hangt me te veel onder de achteruitkijkspiegel. Wel heeft het een back-up batterij en ook een cam achter. Dus wel veel meer mogelijkheden.
Heb zelf ooit dit geinstalleerd in mijn IS 300h, vrijwel onzichtbaar en via mirror taps aangesloten, super simpel. Ik heb hem nog dus zal deze waarschijnlijk in de RZ inbouwen (foto mijn IS 300h 2015):
Bekijk bijlage 185801
Ook besloten om maar even geen winterbanden te nemen omdat dit een verlies van 10% actieradius oplevert. Zit aan een winterset op stalen velgen te denken met aero wieldoppen die ik alleen gebruik als ik 's winters naar Duitsland ga.
Verder dus nog even geduld tot midden juli