- 15 jan 2025
- 22
- 25
- 13
Ik heb een standaard mediascherm met navibox. Maar sinds kort kan ik de navigatiekaart opeens niet meer openen. Wanneer ik via hoofdmenu op de kaarten druk opent het navigatiesysteem helaas niet meer, ook via instellingen lijkt de navigatieoptie niet toegankelijk. En begin dit jaar had ik nog de kaarten laten updaten tot de laatse versie. Heeft iemand dit probleem eerder gehad?