IS 300h navigatie opent niet

Hamza

Nieuw hier
15 jan 2025
22
25
13
Ik heb een standaard mediascherm met navibox. Maar sinds kort kan ik de navigatiekaart opeens niet meer openen. Wanneer ik via hoofdmenu op de kaarten druk opent het navigatiesysteem helaas niet meer, ook via instellingen lijkt de navigatieoptie niet toegankelijk. En begin dit jaar had ik nog de kaarten laten updaten tot de laatse versie. Heeft iemand dit probleem eerder gehad?
IMG_1658.jpeg
IMG_1659.jpeg
 
Misschien vreemde vraag. Zit de SD kaart misschien té los? Zodat ie het kaartje met daarop de navigatie niet kan lezen? Dat heb ik keer gehad. Alles in de war. Maar weet niet of een IS een losse SD kaart heeft.
 
Misschien vreemde vraag. Zit de SD kaart misschien té los? Zodat ie het kaartje met daarop de navigatie niet kan lezen? Dat heb ik keer gehad. Alles in de war. Maar weet niet of een IS een losse SD kaart heeft.
Nee, bij het standaard systeem kun je geen sd kaart aan de voorkant plaatsen. Volgens mij zit die ergens achter het dashboardkastje, waardoor je het kastje moet demonteren om erbij te kunnen. Maar ik weet niet zeker of dat bij alle uitvoeringen zo is