‘Nieuwe’velgen

12b628f4-d2c3-4bab-8289-ec17168d579b.jpeg
12b628f4-d2c3-4bab-8289-ec17168d579b.jpeg

Ja,vind het ook mooi staan!En het rijd nog best comfortabel.Helemaal niet stoterig of zo,valt me erg mee.Alleen toen ik ging rijden ging na 10 min. ineens waarschuwingslampje lage bandenspanning aan.Heb getracht via menu opnieuw calibreren wielset te resetten maar lampje blijft branden.In de handleiding staat ook niet duidelijk omschreven welke stappen je moet nemen.Iemand enig idee hoe dit precies moet?

Alleen toen ik ging rijden ging na 10 min. ineens waarschuwingslampje lage bandenspanning aan.Heb getracht via menu opnieuw calibreren wielset te resetten maar lampje blijft branden.In de handleiding staat ook niet duidelijk omschreven welke stappen je moet nemen.Iemand enig idee hoe dit precies moet?
Zitten er überhaupt TPMS sensoren in de nieuwe wielen?
Zo ja, zijn het de originele, een kloon of nieuwe? In het laatste geval zullen ze ingeleerd or gekloond moeten worden.

Er zitten tpms sensoren in maar geen idee wat voor.Ik heb de set overgenomen van iemand die ze ook onder een Lexus UX had en bij hem werkte het gewoon.

Er zitten tpms sensoren in maar geen idee wat voor.Ik heb de set overgenomen van iemand die ze ook onder een Lexus UX had en bij hem werkte het gewoon.
Aah, dan heb je nu dus andere sensoren met een ander IDs.
Die moeten worden ingeleerd op jouw auto. Er zijn bandenboeren die dat kunnen en een Lexus/Toyota garage kan het sowieso.

Vanmiddag bij de bandenboer geweest,Die heeft voor 100eu de sensoren opnieuw ingeleerd.De melding is nu uit alleen kan ik nu niet meer per band zien hoeveel bar er in zit maar dat schijnt aan de sensoren te liggen.Duurdere sensoren kunnen dat wel,jammer maar het belangrijkste is dat het systeem wel weer gewoon werkt.Nogmaals bedankt voor je hulp Roel!

• Leuk
Waarderingen: RoelVB
Heeft even een stukje rijden nodig inderdaad. Ze meten allemaal druk, dat is de hele functie van zo'n sensor, dus heeft niets met duurdere of goedkopere sensoren van doen. ;-)