17inch oem blijven toch 1 van de mooiste velgen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Alan
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.631
67
48
Sorry moest dit even kwijt:

Dat was een tijdje geleden, vond het echt een supermooie velg!

281dijt.jpg

NAgetekend:

2ahiqtc.jpg

357rpy9.jpg

Lijkt op Inventor. Jah dit vind ik ook 1 van de mooiste velgen.

Op marktplaats staan/stonden laatst tte velgen multispaak, voor de lexus. Die vind ik ook erg mooi.

mooi programma inventor! maar je hebt gelijk! nu ik nieuwe velgen onder de lex heb zitten ben ik deze velgen aan het op poetsen! maar eentje nu bijna af maar het ziet er echt weer strak uit!

Hahaha tja :) ik heb geen flauw idee wie mijn oude heeft overgenomen..... dus als hij ze eens goed onderhoud.. :D

W1773M zei:
Lijkt op Inventor. Jah dit vind ik ook 1 van de mooiste velgen.

Op marktplaats staan/stonden laatst tte velgen multispaak, voor de lexus. Die vind ik ook erg mooi.

Bedoel je met die TTE velgen die hier onder zitten?:
485747.e.jpg
485747.c.jpg

Ik ben eigenlijk nog opzoek naar een set velgen die hier op lijken, voor m'n winterbanden.

Die zijn ook mooi.

Heeft iemand een idee welk merk/type velgen dat zijn in de geposte foto's? De betreffende eigenaar wist het niet en wilde de velgen niet los verkopen

Zijn inderdaad erg mooi. Die van mij hebben wat stoeprandschade en hebben een paar corrosievlekjes.
Is de stoeprandschade zelf te repareren of moet ik ze naar een bedrijf sturen?

normaal zijn stoeprandschades vrij makkelijk te repareren, maar de is200 heeft een gepolijst randje, dit is weer een heel ander verhaal, want niet iedereen zou dit weer kunnen maken zoals het was...