18inch F-sport velgen

PH1977

Hoort erbij
26 aug 2025
26
56
13
Goedemorgen!

Ik ben eigenlijk op zoek naar de originele 18inch F-sport velgen voor mijn 2019 IS300h.

Nu mijn winterset eronder zit twijfel ik over opknappen of de aanschaf van een mooie gebruikte set. De mijne hebben toch wel wat optische schade aan de randen.

Is er iemand die een set over heeft? Of iemand die eraan zit te denken om wat anders aan te schaffen :).

BVD!
Peter

Je hebt nu de originele breedset onder je IS liggen (ik meen zoiets te zien op je foto)?
Zo ja en die set is niet meer zo mooi dan zou ik zeker die set op laten knappen. Zal goedkoper (en zeker sneller) zijn dan een andere (mooie) set vinden.

Zou zelf ook zeker zo'n set willen hebben maar a) ze zijn nogal zeldzaam want degenen die ze hebben willen ze bijna altijd houden en b) de sets die je kan vinden zijn nogal aan de prijs.

En zoals ik al eerder ergens schreef: PucPolish.be in Maasmechelen is een interessante optie (€) om de velgen op te laten knappen (zijn niet binnen een week terug, maar dat is geen probleem wanneer je winterwielen erop liggen).