Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
IS-F velgen met een IS-F erbij is het mooiste!!! Heerlijk geluid komt daar uit. Ik heb Lexus wel eens zien en HOREN testen op de N?rburgring, De LF-A klinkt nog moooiieeerrrrrrr!!!!!!!!!!
He Jelmer
Als ik jou was zou ik de velgen in de verhuur gooien.
Je hebt genoeg geintereseerde.
Denk dat de prijs het gene is wat de mensen tegenhouden.
Ik had mijn vrouw al aangekeken en nadat ze de prijs zag vondt ze de velgen lelijk.
Misschien wel een idee. zelf je banden meebrengen :mrgreen:
De vorige set heb ik voor ?1800,- verkocht zonder banden. Maar de koper had al ja gezegd voor ?2100,- met banden. heb de banden uiteindelijk zelf opgebruikt en de prijs afgesteld naar die ?1800,-
Dus ik heb een beetje geduld. echt veel goedkoper worden ze niet aangeboden hier.... ow ja, wie is de andere aanbieder in Nederland???
Zo heb ik een halfjaar gezeten met een set velgen, maar uiteindelijk voor zo'n beetje de prijs verkocht die ik wou hebben :rulez:
IS-F velgen met een IS-F erbij is het mooiste!!! Heerlijk geluid komt daar uit. Ik heb Lexus wel eens zien en HOREN testen op de N?rburgring, De LF-A klinkt nog moooiieeerrrrrrr!!!!!!!!!!
Originele ISF velgen zijn meer dan 2000 euro per stuk, dus nu kan je er 4 kopen voor de prijs van minder dan 1 Ik vind ze niet duuur , maar wel veel geld ja