Hallo allemaal, :hi:
Was door een aantal voorvallen met de A6 ff helemaal klaar met audi.
Op zoek naar andere auto...maar welke?
Veel goede berichten over Lexus gehoord en op het net gelezen. Hier en daar een proefrit gemaakt. en......
Ben sinds een dikke week de trotse bezitter van een Lexus IS 250 Business luxury automaat. met 60K op de teller
Ik ben best wat gewend, maar wat een fijne auto zeg! :rulez:
De automaat is in bepaalde gevallen wat traag van begrip maar het vermogen maakt meer dan goed.
1e missie geslaagd dus :mrgreen:
Helaas is de auto voorzien van 16" velgen en deze zijn een doorn in het oog :neutral:...Op naar missie 2.
Nieuwe velgen en banden.
Ik hoop dat jullie mij in mijn zoektocht kunnen ondersteunen :baseball:
Ik zal mijn eerste bevindingen met jullie delen in een nieuw topic onder de IS 2e generatie
Groeten Cornee :hi:
P.S moet nog fototje schieten vandaag....beetje weinig zon gehad hier.....en daar.....
Was door een aantal voorvallen met de A6 ff helemaal klaar met audi.

Veel goede berichten over Lexus gehoord en op het net gelezen. Hier en daar een proefrit gemaakt. en......
Ben sinds een dikke week de trotse bezitter van een Lexus IS 250 Business luxury automaat. met 60K op de teller

Ik ben best wat gewend, maar wat een fijne auto zeg! :rulez:
De automaat is in bepaalde gevallen wat traag van begrip maar het vermogen maakt meer dan goed.
1e missie geslaagd dus :mrgreen:
Helaas is de auto voorzien van 16" velgen en deze zijn een doorn in het oog :neutral:...Op naar missie 2.
Nieuwe velgen en banden.
Ik hoop dat jullie mij in mijn zoektocht kunnen ondersteunen :baseball:
Ik zal mijn eerste bevindingen met jullie delen in een nieuw topic onder de IS 2e generatie
Groeten Cornee :hi:
P.S moet nog fototje schieten vandaag....beetje weinig zon gehad hier.....en daar.....