2 vragen mbt ML systeem

Arie

Actief
4 dec 2008
104
0
0
Ik heb 2 vragen waar ik niet goed uit kom:

Als ik mijn telefoonboek uit mijn telefoon (Blackberry Bold)wil overzetten naar de ML dan blijft hij maar aangeven dat hij bezig is met de dataoverdracht echter er staat niets in? Wie heeft dit probleem als eens gehad?



Alvast bedankt

[Bewerkt door admin]
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Arie,

Ik ken nog niemand die het gelukt is alle contacten in een keer over te zetten naar het ML systeem. Je zal dit stuk voor stuk moeten doen.
 

Arie

Actief
4 dec 2008
104
0
0
Het was me wel gelukt met mijn vorige telefoon. Ik zal eens langs de dealer rijden.

Ik zag dat je een gedeelte van mijn vraag had weggelaten en begrijp waarom :oops: Ik heb de nieuwe DVD geleend en in mij IS gedaan. Hij ging de software updaten daarna oude dvd erin en alle beveiligingen waren er vanaf alleen DVD kijken lukt niet maar daar gebruik ik de schakelaar wel weer voor.
 

Cindy220D

Nieuw hier
12 jun 2009
15
0
0
Arie zei:
Ik heb 2 vragen waar ik niet goed uit kom:

Als ik mijn telefoonboek uit mijn telefoon (Blackberry Bold)wil overzetten naar de ML dan blijft hij maar aangeven dat hij bezig is met de dataoverdracht echter er staat niets in? Wie heeft dit probleem als eens gehad?



Alvast bedankt

[Bewerkt door admin]

Wij hebben dat probleem met een LG Shine. Kan wel contact maken met bluetooth maar het importeren van het telefoonboek doet hij niet? En als je het stuk voor stuk moet doen hoe doe je dat dan?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Cindy,

naar mijn mening is het het beste handmatig de telefoonummers in te voeren in het systeem,

Om via bluetooth handmatig de contacten te versturen gaat volgens mij in het menu telefoonboek, daar is de optie tot gegevens verzenden. Mijn telefoon beschikt niet over de functie om contacten via bluetooth te verzenden.

Ik heb nog niemand ontmoet die via bluetooth al zijn contacten ineens kon versturen aan het ML systeem.
 

Cindy220D

Nieuw hier
12 jun 2009
15
0
0
Hube zei:
Hoi Cindy,

naar mijn mening is het het beste handmatig de telefoonummers in te voeren in het systeem,

Om via bluetooth handmatig de contacten te versturen gaat volgens mij in het menu telefoonboek, daar is de optie tot gegevens verzenden. Mijn telefoon beschikt niet over de functie om contacten via bluetooth te verzenden.

Ik heb nog niemand ontmoet die via bluetooth al zijn contacten ineens kon versturen aan het ML systeem.

Ik zal het eens proberen maar volgens mij ben ik er al achterdat het niet kan met LG.