2 x nieuwe aanwinst

Alexius

Nieuw hier
9 dec 2009
13
0
0
Vandaag zoals gisteren al aangekondigd LS 400 uit 1994 aangeschaft. Op advies van Jelmer eerst nog naar de Lexusdealer gebeld in Groningen die hem volgens het onderhoudsboekje altijd in onderhoud heeft gehad. Had 5000 km hiervoor nog een dure grote beurt gehad. Eerst een testrit gemaakt natuurlijk. Ik was meteen verkocht. Heerlijk wat een auto! De velgen zijn aan vervanging toe, verder nog strak in de lak. Goeie banden ook. Moter fluistert.

Aanvankelijk was ik van plan om deze auto in prive te rijden ivm de hoge bijtelling maar vandaag werd ik gewezen op de nieuwe regeling die het mogelijk maakt om wagens van 15 jaar en ouder op kosten van de zaak te rijden zonder een hoge bijtelling. Voor wie het nog niet gelezen heeft, hier de link: https://www.bijtellingoldtimer.nl/index ... aangenomen
 

Bijlagen

  • lexus1.jpg
    lexus1.jpg
    10,4 KB · Weergaven: 45
  • 2204276-4-1-2.jpg
    2204276-4-1-2.jpg
    11,5 KB · Weergaven: 47

Alexius

Nieuw hier
9 dec 2009
13
0
0
nieuwe aanwinst

nieuwe aanwinst

Het is toch een andere auto geworden. De koop was al gesloten maar ik kon er nog van af. Ik zag op het laatst nog iets op mobile.de wat ik niet kon laten schieten. Is van eerste eigenaar, van maart 1995, altijd bij Lexusdealer onderhouden. Heeft slechts 93.000 gelopen! Alles ziet er uit als nieuw. Inclusief 6 cd's die de eigenaar vergeten is :) . ik moest er donderdag alleen helemaal voor naar Flensburg aan de Deense grens. Vrijdag ingevoerd en gekeurd inclusief APK. Niets op aan te merken was in top conditie. Meer foto's volgen.
 

Bijlagen

  • Lexus LS 400-1.jpg
    Lexus LS 400-1.jpg
    62,5 KB · Weergaven: 44